اخبار داغ

رئیس فدراسیون بوکس:

با وجود استکی و مهدی پور نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم

با وجود استکی و مهدی پور نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم
حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن ستایش زحمات سرمربیان تیمهای بزرگسالان و جوانان گفت: نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ثوری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس در خصوص تمدید قرارداد علیرضا استکی تا پایان بازیهای المپیک توکیو گفت: روشن است که از عملکرد استکی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس رضایت داریم و قطعا او در المپیک توکیو روی صندلی هدایت تیم ملی بوکس خواهد نشست. ما تاکنون 2 سهمیه المپیک کسب کردیم و اگر در رقابت های پاریس به این تعداد افزوده شد که خداراشکر اما اگر با همین دو بوکسور هم به المپیک رسیدیم، باز هم دوبرابر دوره گذشته سهمیه کسب کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: یک مربی برای هدایت تیم ملی به چند فاکتور نیاز دارد. اگر عملکرد فنی را در نظر بگیریم استکی جزو مربیان سه ستاره بوده، دو سهمیه المپیک برای ما کسب کرده و تمام ملی‌پوشان از نوع تمرینات و برنامه های او رضایت دارند. نکته دیگر بحث مدیریت است که انصافا سرمربی تیم ملی بزرگسالان در این مورد بینظیر است. ضمن اینکه استکی قهرمان ما بوده و برای او و تیم ملی در بازیهای المپیک توکیو آرزوی بهترین‌ها را دارم.
,
 
,
رئیس فدراسیون بوکس ضمن اشاره به برنامه دقیق تیم بوکس جوانان در راستای آماده سازی برای حضور در رقابت های جهانی تصریح کرد: رضا مهدی پور هم یکی از سرمایه های بوکس ایران است و توانایی های خود را در هدایت تیمهای پایه نشان داده. همچنین او از کادرفنی مجرب و خوبی در کنار خود بهره میبرد و خوشحالم که این کادر دلسوز و کاربلد هدایت بوکسورهای جوان را بر عهده دارند.
,
 
,
ثوری با اشاره به اینکه تا پایان دوره ریاست من پستی تحت عنوان مدیر تیمهای ملی نخواهیم داشت، گفت: با وجود مهدی پور و استکی نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم چون این مربیان به بهترین نحو شرایط را مدیریت کرده و هر نیازی داشته باشند با مسئولان فدراسیون در میان میگذارند.
,
 
,
وی با اشاره به اتحاد کم نظیر حاکم بر مجموعه فدراسیون خاطرنشان کرد: در سه سالی که رئیس فدراسیون بودم، تیمی به این یکدستی و همدلی نداشتیم. حمیدرضا قبایی زاده دبیر پرتلاش و کاربلد ما بر تمام مسائل فدراسیون اشراف دارد و وجودش برای بوکس ایران نعمت است. سیامک صالحی برادر عزیزم به عنوان نایب رئیس همواره در کنار ما قرار داشته و در روزهای سخت به مجموعه بوکس یاری رسانده است. همچنین دوستی و اتحاد بین سرمربیان تیم های جوانان و بزرگسالان و تعاملی که با فدراسیون دارند در کنار حمایت پیشکسوتان و موسپیدان بوکس باعث شده با تمام وجود برای این رشته تلاش کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه