اخبار داغ

فرماندار سابق گچساران مطرح کرد؛

بهترین "انتقام" خروج آمریکا از خاورمیانه است

بهترین "انتقام" خروج آمریکا از خاورمیانه است
سید اکبر علیزاده گفت: حاج قاسم سفیر نظام و تمدن اسلامی در جهان بود. چهره اثرگذار حاج قاسم در منطقه معادلات امریکا و اسراییل را بر هم‌ می‌زد و آنها را در رسیدن به اهدافشان نا کام می گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اکبر علیزاده، فرماندار اسبق گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:در حقیقت هر انسانی تصویری از خود در اذهان عمومی ایجاد می کند شهید سلیمانی با مجاهدت عملی و نفسانی به درجه ای رسیده بود که بصورت اسطوره ای از صداقت و شجاعت و مبارزه ترورسیم و حمایت از مظلوم در جهان می درخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 وی افزود:حاج قاسم فرا منطقه ای و فرا جناحی می اندیشید و بگونه ای عمل می کرد که در چارچوب مرزهای جغرافیایی نمی گنجید، حضور میلیون ها انسان غمگین و اندوهناک در داخل و خارج کشور در مراسم تشییع و گرامی داشت او مبین این واقعیت هست که در ذهن مردم او قهرمان مبارزه با ترورسیم و مدافع مظومین جهان بود که قلوب مردم را با هر حزب و جناح سیاسی و با هر کیش و مذهبی تسخیر کرده بود.

,

علیزاده تصریح کرد:حضور مردم به معنای مخالفت با سیاست های امریکا و اسرائیل در منطقه و اعلام انزجار و تنفر از قاتلین شهید سلیمانی و یاران او خواهد بود، از طرف دیگر این حضور به معنای تایید و حمایت از مکتب او ، راه و عملکرد شهید سلیمانی در جهان بوده است بنابراین حاج قاسم شاقول شاخص شناخت ترورسیم و مصداق حق در مقابل باطل بود.

,

فرماندار اسبق گچساران با اشاره به موضوع انتقام سخت گفت:حاج قاسم یک فرد نبود ؛ یک مکتب و یک مسیر و را هدایت بود، کسانی که او و یارانش را شهید کردند ؛ حامیان ترورسیم جهانی و خائنین به حقوق بشر بودند.

,

وی افزود: سردار سلیمانی به بالاترین درجه محبوبیت به عنوان یک فرمانده نظامی در مبارزه با ترورسیم رسیده و متعلق به همه مظلومان جهان بود، لذا همه  مردم جهان‌ منتقم خون او هستند و طبیعی است که هر مجرمی باید طعم مجازاتی متناسب با جرم خود را بکشد تا حداقل از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری به عمل آید.

,

علیزاده در ادامه اظهارکرد:در داخل کشور عده ای دنیا گرا و غافل از نییات دشمنان زندگی کردن را به هر قیمتی حتی به قیمت ذلت و خواری می پذیرند و معتقد هستند که نباید امریکا و اروپا را ناراحت و عصبانی کرد و به هر قیمتی باید کشور را باید مدیریت کرد و  مسئله انتقام خون‌ شهیدسلیمانی و یارانش یک خواسته قانونی و عمومی و انسانی است که اقتدار و شرافت و عزت ملت ما و عراق در گرو این‌ انتقام است که به نوعی بهترین انتقام خروج امریکا از خاورمیانه است و مجازات مسببین شهادت او در مراتب پایین تری قرار دارد.

,

وی در ادامه با اشاره با تاثیر ابعاد شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:کشور هایی که مورد تهاجم داعش و سایر ترورسیت ها قرار گرفته اند از نعمت وجود فرمانده بی نظیر مبارزه با ترورسیم بی بهره شده اند و جای خالی آنها در منطقه تصویری از نا امنی در اذهان مردم کشور های منطقه ایجاد کرده است.

,

فرماندار اسبق گچساران تصریح کرد: حاج قاسم سفیر نظام و تمدن اسلامی در جهان بود ، سفیری مخلص که در هر بحرانی پا می گذاشت مردم احساس راحتی و امنیت می کردند، چهره اثر گذار حاج قاسم در منطقه معادلات امریکا و اسراییل را بر هم‌می زد و آنها را در رسیدن با اهدافشان نا کام می گذاشت.

,

علیزاده درادامه افزود:نبود این مرد میدان علاوه بر ، بر هم خوردن موازنه قدرت در شکل گیری فتنه بزرگ عبری _ عربی _ غربی را برای تسلط بر جهان خصوصا خاورمیانه یاری می کند؛ حاج قاسم مبلغ و مجری نظریه هلال شیعی و امت اسلامی و جغرافیای جهان اسلامی بود و این نقش را در فرماندهی دفاع از فلسطین ، لبنان ، سوریه ، یمن  و عراق به خوبی بازی کرد و انشاءالله که رهروان مکتب سلیمانی در شکل گیری تمدن اسلامی احساس وظیفه وجدانی نموده و تمام همت خود را در این راه بسیج کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه