اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

7هزار میلیارد دلار پول پاشی ترامپ در خاورمیانه حریف مکتب حاج قاسم نشد

7هزار میلیارد دلار پول پاشی ترامپ در خاورمیانه حریف مکتب حاج قاسم نشد
سردار مولایی گفت: آمریکا چراغ خاموش در عین الاسد فرود می آید چون در عراق و افغانستان جایی ندارد، در مقابل محبت حاج قاسم سلیمانی به دل همه نشسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز در آستانه سالگرد شهید سلیمانی و همزمان با هفته بصیرت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: حاج قاسم ادبیات ایثار، جهاد و شهادت را ارتقا داد، همرزم شهیدان باکری، همت، کاظمی و دیگر شهدا بود اما بعد از جنگ برای خود یک قاموس یا واژه نامه جدید از ایثار و شهادت ترسیم و تبیین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه هر کسی به نوعی حاج قاسم را شناخت و دل به ایشان سپرد، افزود: هیچ کسی نمی تواند با هر میزان بودجه، کار فرهنگی و تلاش محبت مردم را جمع کرده و برای خودش ذخیره ای درست کند چرا که ترامپ می گوید 7 هزار میلیارد دلار خرج کردیم اما با چراغ خاموش در عراق نشستیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: آمریکا چراغ خاموش در عین الاسد فرود می آید چون در عراق و افغانستان جایی ندارد، در مقابل محبت حاج قاسم سلیمانی به دل همه نشسته است، این یعنی کسی که ایمان آورد و عمل صالح انجام داد خداوند محبتی از آن در دل همه می گذارد، این محبت خدایی بوده و قابل خریداری نیست.
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد ایمان و عمل صالح بود چرا که از افغانستان و پاکستان تا ایران، عراق و سوریه همه دوست دار این سردار هستند، عراقی ها به این باور رسیده بودند که اگر سردار سلیمانی نبود معلوم نبود ناموس و زندگی آنها دست چه کسانی می افتاد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد انسان پاکباخته ای بود که خود را فدا کرد تا امت اسلامی را نجات دهد، گفت: هفته بصیرت هم با شهادت حضرت فاطمه (س) مقارن شده است، تقارن این دو معنادار است چرا که فاطمه (س) بصیرترین زن تاریخ و مدافع علی (ع) بود.
,
 
,
سردار مولایی افزود: انتخاب های ما در زندگی اعم از مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اگر بدون بصیرت باشد گمراه می شویم، با توجه به اینکه هر لحطه امکان لغزش وجود دارد باید به سمت بصیرت قدم بگذاریم چرا که ما را از خطاها و گناهان مصون می دارد.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه بصیرت نیاز دائمی ما است، خاطرنشان داشت: مسائل سیاسی با کلیات نظام و کشور سر و کار دارد و 9 دی هم یکی از قلل دستیابی مردم به بصیرت دینی و انقلابی بود که البته این مهم به این هفته ختم نمی شود و باید در تمام اوان در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه