اخبار داغ

امام جمعه فومن:

پایان دادن به عمر دولتِ آمریکاییِ داعش از خدمات ارزشمند سردار دلها است

پایان دادن به عمر دولتِ آمریکاییِ داعش از خدمات ارزشمند سردار دلها است
حجت الاسلام نقدی پایان دادن به عمر دولتِ آمریکاییِ داعش را یکی از خدمات ارزشمند سردار دلها دانست و گفت: دشمن اعتراف کرده که به هفتاد کشور مسافرت کردیم تا داعش را شکل دهیم اما حاج قاسم عزیز و سربازان اسلام این حکومت خونخوارِ آمریکایی را از صحنه روزگار محو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، حجت الاسلام نقدی، امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته باتوجه به ابلاغ سندتحول قضایی در گام دوم انقلاب اسلامی،توسط ریاست محترم قوه قضاییه اظهار کرد: اجرای عدالت از اهداف اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و همه دلسوزان و علی الخصوص مقام معظم رهبری عقیده دارند در طول چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته نتوانستیم آن طوری که باید بسوی عدالت حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه گام های موثری در راه عدالت برداشته شده، اما نه آنطوری که باید انجام میشده گفت: امیدواریم این سند تحول درگام دوم انقلاب سرعت به سمت عدالت را بیشتر کند.

,

امام جمعه فومن با بیان اینکه ریاست قوه قضاییه باتوجه به اینکه سالیان طولانی در رده های مختلف قوه قضاییه مشغول خدمت بوده دغدغه ها را میداند، روزنه هارا میشناسد و اشراف نسبی خوبی از قوه قضاییه دارد افزود: آیت‌الله رئیسی در مسیر گسترش عدالت و اجرای عدالت و رسیدن به منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی تلاش قابل تحسینی انجام میدهند و این تلاش ها قابل لمس است.

,

وی با تاکید براینکه رسیدن به سرمنزل مقصودِ عدالت کار یک نفر نیست و یک نفر به تنهایی نمیتواند یک کشور را مملو از عدالت کند افزود: روسای دادگستری های استان به تاسی از رئیس قوه قضاییه در شهرستان ها حضور پیدا کنند، روسای دادگستری شهرستان ها به دهستان ها ومناطق شهری سرکشی کنند‌، و منابع طبیعی، دغدغه کشاورزان وصنوف مختلف وامثالهم را ازنزدیک مشاهده کنند.

,

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه برای رسیدن به قله عدالت مردم ما نیز باید مطالبه گر شوند افزود: تک تک مردم باید عدالتخواه باشند، زیربار بی عدالتی و زور نروند، زیرا جامعه در صورتی به مدینه فاضله تبدیل میشود که تک تک مردم عداتخواه و عدالت محور باشند.

,

امام جمعه فومن بیان اینکه متاسفانه برخی از قوانین ناقص است و دست قوه قضاییه در بعضی موارد بسته است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به سرمنزل مقصودِ عدالت مجلس شورای اسلامی هم باید پای کار بیاید، این قوانین ناقص باید اصلاح و بروزرسانی شوند، متاسفانه دربعضی موارد اصلا قانونی وجود ندارد لذا مجلس شورای اسلامی برای تحول عدالت باید قوانین را اصلاح و وضع کنند.

,

وی با بیان اینکه اگر میبینیم رئیس جمهور کوردل آمریکا میگوید ما هفت تریلیون دلار برای خاورمیانه خرج کردیم اما نتوانستیم به نتیجه برسیم یا اگر ابرقدرت جهان باتمام قدرت های سیاسی ونفوذ های بین المللی، تمام حیثیتش را در خاورمیانه میگذارد اما نتیجه نمیگیرد بخاطر حاج قاسم است ابراز کرد: بعضی از کشور های خودفروخته اسلامی اگر کمی لیاقت داشتند اثرات جبهه مقاومت به مراتب بیشتر بود تاجایی که دیگر استکبار جرات مقابله با مسلمان هارا نداشت.

,

حجت الاسلام نقدی با اشاره به خدمات ارزنده سردارشهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد پایان دادن به عمر دولتِ آمریکاییِ داعش یکی دیگر از خدمات ارزشمند سردار دلها بود، خودشان اعتراف میکنند که به هفتاد کشور مسافرت کردیم تا داعش را شکل دهیم اما حاج قاسم عزیز و سربازان اسلام این حکومت خونخوارِ آمریکایی را از صحنه روزگار محو کردند چه بسا اگر نبود مجاهدت سلیمانی ها امروز در شهرهای غربی خودمان مانند همدان ارومیه با داعش درحال مبارزه بودیم.

,

امام جمعه فومن باعنایت به تاثیر سیدالشهداء مقاومت بر سرعت بخشی بر سیر تکامل محور مقاومت گفت: حاج قاسم عزیز تاثیر بسزایی در تکامل محور مقاومت داشتند.

,

وی گسترش وتعمیق جغرافیای مقاومت از دیگر خدمات این شهیدوالامقام دانست و افزود: جبهه های مختلفی مانند حماس وحزب الله فعال بودند اما امروز آمریکا ازاین میترسد که به هرکجا ورود کند جبهه مقاومت حضور دارد فلسطین و لبنان و سوریه و یمن وکشورهای اسلامی فرقی نمیکند زیرا حاج قاسم برادری را در ملت های مسلمان بیشتر‌ کرد.

,

امام جمعه فومن با مرور بر وصیت نامه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی افزود؛ این شهید والامقام دروصیت نامه اش میگوید ولی فقیه رنگ خدایی است هیچ رنگی را براین رنگ ترجیح ندهید. اگر به هرحزبی علقه دارید این را بدانید که باید بر محور ولایت عمل کنید. ولایت خیمه اسلام و نظام مقدس است. که این سفارش سلیمانی عزیز است.

,

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه اگر امروز خاورمیانه به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل شده، بخاطر زحمات حاج قاسم ها بوده است گفت:مردم عزیز و بالاخص جوان ها بدانند که نباید فریب امپراطوری رسانه را بخورند یک مسئول اسبق رژیم صهیونیستی میگوید؛ اسرائیل درکنار تهدیدات خارجی با بحران سیاسی داخلی بسیار خطرناکی روبرو شده است. آیا این مطالب را شبکه های ماهواره ای به زبان می آوردند؟ شبکه های فارسی زبان این حقایق را بازگو میکنند؟ آن هایی که دنبال کوچکترین عیب از نظام هستند و کمترین عیب را ضرب در میلیارد میکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه