اخبار داغ

آیت‌الله نوری همدانی:

صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آیت‌الله مصباح بود

صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آیت‌الله مصباح بود
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح را تسلیت گفت. متن کامل پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
انالله و اناالیه راجعون
,
 
,
خبر ارتحال فقیه عالیقدر آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.
,
 
,
درگذشت آن عالم متقی بی‌شک ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد شد. علمیت ایشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوی و زمان‌شناسی، صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آن مرحوم بوده است.
,
 
,
تربیت شاگردان فراوان و تأسیس مرکز علمی و پژوهشی امام خمینی رحمت الله علیه و آثار قلمی متعدد و بیان مناظره‌های مستدل و محکم از خصوصیات ویژه ایشان بود و در بیان دیگر، مرحوم آیت‌الله مصباح سراسر عمر باارزش خود را در راه ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و از هیچ کوششی دریغ نکرد و می‌تواند به عنوان یک الگوی ارزنده برای طلاب محترم باشد.
,
 
,
ارتحال این دانشمند محترم و فقیه بااخلاص را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله امام عصر عجل الله تعالی، مقام معظم رهبری، حوزهای علمیه و مجامع دیگر علمی و به شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه همسر و فرزندان و داماد محترمشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.
,
 
,
حسین نوری همدانی
,
١٧ جمادی الاول ١٤٤٢
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه