اخبار داغ

نویسنده، کارگردان و بازیگر خراسان جنوبی:

انتقام سخت؛ ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی با هوشمندی و بصیرت است

انتقام سخت؛ ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی با هوشمندی و بصیرت است
نخعی‌زاده با بیان این‌که باید هوشمندانه و بابصیرت در مسیر سردار سلیمانی قدم برداریم گفت: بهترین انتقام از دشمن این است که راه، روش و سیره سردار سلیمانی و سرداران بزرگ کشور که برای ما دستاوردهایی داشته و دنباله‌رو مقام معظم رهبری بوده و هستند را ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل نخعی‌زاده نویسنده، کارگردان و بازیگر طنز خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی به دلیل این‌که از مردم بود و در دل همه جای گرفت، به سردار دل‌ها معروف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: سردار سلیمانی خالص و مخلص در راه خدا قدم برداشت و در این مسیر از هیچ چیز دریغ نکرد.

,

نویسنده، کارگردان و بازیگر طنز خراسان جنوبی بیان کرد: حاج قاسم هیچ وقت دنبال پست، مقام، میز، صندلی، درجه و لباس نبود.

,

نخعی‌زاده عنوان کرد: سردار سلیمانی همیشه دوست داشت کارهایش نزد خدا گمنام بماند و بزرگ و مطرح نشود.

,

وی در خصوص حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی، اظهار کرد: مردم از کشور و شهرهای مختلف به صورت خودجوش و بدون هیچ فراخوانی در مراسم تشییع سردار سلیمانی حاضر شدند و این حضور میلیونی برای دشمنانی که با استبداد و تحریم کشور ما را محاصره کردند پیام مهمی داشت.

,

نویسنده، کارگردان و بازیگر طنز خراسان‌جنوبی گفت: مردم با حضور میلیونی خود نشان دادند که سردار سلیمانی چقدر برای مردم محبوب است و ملت ایران عاشق نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

,

نخعی‌زاده در مورد ویژگی‌های سردار سلیمانی، بیان کرد: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی، مردمی بودن ایشان بود. مردم هیچ گاه بین خود و سردار سلیمانی احساس حریم ‌و فاصله نداشتند.

,

وی افزود: سردار سلیمانی از جنس مردم بود و همیشه دغدغه مشکلات مردم را داشت و این ویژگی مردمی بودن حاج قاسم باعث محبوبیت ایشان بین مردم شده بود.

,

نویسنده، کارگردان و بازیگر طنز خراسان‌جنوبی ادامه داد: کاش تمام مسئولان کشور ما منش و روش سردار سلیمانی را داشته باشند و این‌گونه نباشد که چون مسئولیت دارند از مردم دوری کنند. مسئولان به دلیل این‌که از جنس مردم هستند باید پاسخگوی مردم باشند نه اینکه درِ اتاق آن‌ها روی مردم بسته باشد.

,

نخعی‌زاده با تاکید بر این‌که مسئولان باید درد و مشکل مردم را درک کنند، تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه با مردم صادق بود و ساده رفتار می‌کرد.

,

وی در مورد نقش هنرمندان در بیان ویژگی‌های سردار سلیمانی، عنوان کرد: هر هنرمندی در هر زمینه‌ای که فعالیت دارد می‌تواند به بیان ویژگی و معرفی سردار سلیمانی بپردازد تا مردم آن زوایایی که از سردار سلیمانی به دلیل عدم بیان، شناخته نشده را بشناسند.

,

نویسنده، کارگردان و بازیگر طنز خراسان جنوبی بیان کرد: سردار سلیمانی در زمینه‌های بسیاری علاوه بر بحث جهاد و دفاع از حرمین شریفین، فعالیت داشتند که مردم اطلاعی ندارند و هنرمندان می‌توانند در قالب هنر این فعالیت‌ها را به مردم معرفی کنند.

,

نخعی‌زاده در مورد هراس دشمن از سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی در عین سادگی اما شجاعانه در خط مقدم مبارزه با دشمن حضور داشت و این حضور حاج قاسم در میدان نبرد بود که معادلات دشمن را به هم زد؛ سردار سلیمانی در خط مقدم مبارزه همراه و در کنار سربازان حضور داشت و این مسئله باعث رمز موفقیت سردار سلیمانی بود. شجاعات و شهامت حاج قاسم باعث هراس دشمن از ایشان شده بود.

,

وی در خصوص انتقام سخت و خروج آمریکا از منطقه، اظهار کرد: بهترین انتقام از دشمن این است که راه، روش و سیره سردار سلیمانی و سرداران بزرگ کشور که برای ما دستاوردهایی داشته و دنباله‌رو مقام معظم رهبری بوده و هستند را ادامه دهیم و هیچ وقت تحت تاثیر تبلیغات‌سوء دشمنان که قصد ضربه زدن به ما را دارد قرار نگیریم.

,

بازیگر و طنزپرداز خراسان جنوبی گفت: باید هوشمندانه و بابصیرت در مسیر سردار سلیمانی قدم برداریم و مطمئن باشیم که اگر همین مسیر را ادامه دهیم دشمن هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت‌.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه