اخبار داغ

علمای اهل سنت شهرستان درمیان مطرح کردند؛

هراس دشمن از درس آزادی و مقاومت حاج قاسم/ کشور ایران برای آمریکا در بحث مذاکره یک بازیچه است

هراس دشمن از درس آزادی و مقاومت حاج قاسم/ کشور ایران برای آمریکا در بحث مذاکره یک بازیچه است
مولوی عبدالهی با بیان این‌که افرادی مانند سردار سلیمانی هرجا که باشند خارچشم استکبار هستند گفت: شهید سلیمانی درس آزادی و مقاومت به همگان داد و مردم را در این مسیر آماده کرد و دشمن نیز به این دلیل از سردار سلیمانی ترس و هراس داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی از همان بدو جوانی در جبهه ها حضور داشتند و از استقلال و امنیت کشور دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: حاج قاسم تا پایان عمر در راه استقلال و آزادی ایران اسلامی و سایر کشورهای آزادی خواه تلاش کردند.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم این بود که در برابر زیاده خواهی‌های استکبار، قدرت‌های بزرگ و زورگو ایستادگی کردند و امنیت و استقلال را برای مردم به ارمغان آوردند.

,

مولوی عبدالهی در مورد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، عنوان کرد: مردم با حضور خود در این مراسم نشان دادند که قدردان کسانی که برای رفاه و آسایش مردم قدم برمیدارند و از حقوق مظلومان دفاع میکنند، هستند.

,

اعلام نفرت از استکبار؛ پیام حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی

, اعلام نفرت از استکبار؛ پیام حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی, اعلام نفرت از استکبار؛ پیام حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی,

وی اظهار کرد: پیام دیگر حضور میلیونی مردم برای زورگویان و ایادی استکبار بود و آن پیام این بود که اگر استکبار نسبت به حذف فیزیکی سردار سلیمانی اقدام کرد بداند که این جمعیت میلیونی که در مراسم تشییع سردار سلیمانی حضور پیدا کردند، همگی از استکبار نفرت دارند و از اعمال شما بیزار هستند.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه در مورد ویژگی‌های سردار سلیمانی، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی، عزم جزم ایشان بود. سردار سلیمانی وقتی قرار بود کاری انجام دهد برای رسیدن به هدفش از تمام موانع عبور می‌کرد.

,

مولوی عبدالهی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های سردار سلیمانی این بود که هیچ گونه اهمال و سهل انگاری در کارش نداشت.

,

حاج قاسم خارچشم استکبار بود/ هراس دشمن از درس آزادی و مقاومت حاج قاسم

, حاج قاسم خارچشم استکبار بود/ هراس دشمن از درس آزادی و مقاومت حاج قاسم, حاج قاسم خارچشم استکبار بود/ هراس دشمن از درس آزادی و مقاومت حاج قاسم,

وی در مورد هراس دشمن از شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: افرادی مانند سردار سلیمانی هرکجا که باشند خار چشم استکبار هستند و استکبار با وجود اینگونه افراد نمیتواند به اهداف شوم خود برسد.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: سردار سلیمانی درس آزادی و مقاومت به همگان داد و مردم را در این مسیر آماده کرد و دشمن نیز به این دلیل از سردار سلیمانی ترس و هراس داشت.

,

مولوی عبدالهی در مورد انتقام سخت، بیان کرد: ما باید مبارزه با آمریکا را ادامه دهیم و مسلمانان نیز باید در سرتاسر عالم متحد و متفق شوند و به آمریکایی ها این را ثابت کنند که از اعمال و سیطره آنها بیزار هستند.

,

وی عنوان کرد: مردم تمام کشورها باید زمینه خروج آمریکا از منطقه را با حضور خود در صحنه فراهم کنند.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه در مورد مذاکره با قاتل شهید سلیمانی، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا در صورتی امکان پذیر است که آمریکا و کشورهای غربی از شرارت دست بکشند و بابت ظلم و ستم هایی که به کشورها کردند عذرخواهی کنند.

, مذاکره با آمریکا در صورتی امکان پذیر است که آمریکا و کشورهای غربی از شرارت دست بکشند و بابت ظلم و ستم هایی که به کشورها کردند عذرخواهی کنند.,

مولوی عبدالهی بیان کرد: مذاکره با افراد مغرور و متکبر به هیچ وجه درست نیست. هیچ وقت نباید نسبت به افراد متکبر این فکر را داشت که آن‌ها به ما ترحم کنند.

, مذاکره با افراد مغرور و متکبر به هیچ وجه درست نیست. هیچ وقت نباید نسبت به افراد متکبر این فکر را داشت که آن‌ها به ما ترحم کنند.,

اخلاص حاج قاسم؛ ایشان را سردار دل‌ها کرد

, اخلاص حاج قاسم؛ ایشان را سردار دل‌ها کرد, اخلاص حاج قاسم؛ ایشان را سردار دل‌ها کرد,

مولوی عبدالعزیز خالقی امام جمعه اهل سنت روستای درمیان نیز در مورد سردار سلیمانی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: افرادی که برای خدا کار می‌کنند خداوند نیز یقینا آن‌ها را محبوب دل‌ها می‌کند.

,

وی افزود: فعالیت‌های حاج قاسم سلیمانی بر دنیا پوشیده نیست.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: سردار سلیمانی لباس جهاد را بر تن کرد و فریادرسی محرومان را در ایران، سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان و ...عهده‌دار بود.

,

مولوی خالقی عنوان کرد: سردار سلیمانی به دلیل مدیریت کاملی که داشت با اخلاص قیام کرد مردم نیز با بصیرت او پذیرفتند و خداوند نیز ایشان را محبوب دل‌ها کرد.

,

وی اظهار کرد: شهادت نابهنگام سردار سلیمانی و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی تحولی را به وجود آورد که عاشقان حاج قاسم از سراسر کشور برای حضور در مراسم تشییع خود را به شهرهای مختلف کشور رساندند.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: مردم با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع سردار سلیمانی به استکبار جهانی گفتند که اگر کسی با شهادت سردار سلیمانی به ملت ایران خیانت کند این ملت از قطره قطره خون سردار سلیمانی بسیجی‌وار قیام کرده و در خط حاج قاسم حرکت خواهند کرد.

,

مولوی خالقی افزود: امروز در تمامی کارها نام حاج قاسم سرلوحه تمام امور است.

,

وی در مورد مهمترین ویژگی سردار سلیمانی، بیان کرد: یقین و اخلاصی که در قلب حاج قاسم طنین‌افکن شده بود یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان افزود: سردار سلیمانی برای پُست و مقام کار نمیکرد بلکه انسان وارسته‌ای بود که تمام کارهایش برای رضای خدا بود.

,

هراس دشمن از جهان‌بینی اسلامی حاج قاسم

, هراس دشمن از جهان‌بینی اسلامی حاج قاسم, هراس دشمن از جهان‌بینی اسلامی حاج قاسم,

مولوی خالقی در مورد هراس دشمن از سردار سلیمانی، عنوان کرد: مدیریت، مدبر و بصیر بودن حاج قاسم عین جهان بینی اسلامی بود و در جهان بینی اسلام دشمن مستاصل است.

,

وی بیان کرد: آمریکا نمی‌توانست سردار سلیمانی را که مغز متفکری بود ببیند و تحمل کند و دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون نیز در جنگ‌های داخلی به فکر از بین بردن نیروی انقلابی بوده است.  

,

تشییع میلیونی سردار سلیمانی شعار مرگ بر آمریکا را محقق کرد

, تشییع میلیونی سردار سلیمانی شعار مرگ بر آمریکا را محقق کرد, تشییع میلیونی سردار سلیمانی شعار مرگ بر آمریکا را محقق کرد,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان در مورد انتقام سخت از آمریکا که همان خروج از منطقه است، گفت: ما از ابتدای انقلاب تاکنون شعار “مرگ بر آمریکا” سر می‎دهیم؛ این شعار ما با این سیلی (تشییع میلیونی سردار سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد) تحقق پیدا کرد.

,

مولوی خالقی ادامه داد: کشور ایران همیشه از مواضع خود دفاع کرده و هیچ گاه حمله نکرده است. اما وقتی دشمن در کشور دیگری یکی از مهمترین شخصیت های کشور را ترور کرد به خود اجازه حمله به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا؛ عین الاسد در عراق را داد.

,

وی در مورد مذاکره با قاتل شهید سلیمانی به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره دو رکن دارد؛ اگر مذاکره واقع بینانه و عادلانه باشد خوب است.

,

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به نظر میرسد کشور ایران برای آمریکا در بحث مذاکره یک بازیچه است و آمریکا در این خصوص به فکر منافع خود است که ما اینچنین مذاکره ای را نمی‌پذیریم و اهل سازش نیستیم.

, کشور ایران برای آمریکا در بحث مذاکره یک بازیچه است, اهل سازش نیستیم,

مولوی خالقی عنوان کرد: کفر واقعیت گرا نیست، زبان باز و مکار است لذا نشستن و صحبت کردن با آنها کار درستی نیست.

,

مذاکره‌طلبان، منافقانی که به فکر ایجاد رخنه‌اند

, مذاکره‌طلبان، منافقانی که به فکر ایجاد رخنه‌اند, مذاکره‌طلبان، منافقانی که به فکر ایجاد رخنه‌اند,

وی افزود: حقوق حقه مردم ایران از دیرباز در بانک‌های استعمار بلوکه است و حاضر به برگرداندن آن نیستند. اما باز عده ای میخواهند با دشمن سازش کنند. لباس منافقانه بپوشند و داخل کشور رخنه انداخته و جاسوس های بیشتری بگمارند.لذا مذاکره با افراد حیله گر درست نیست.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان به مذاکره‌طلبان توصیه کرد: کفر، خیرخواه ملت مسلمان نیست. باید توجه داشته باشیم که وحدت اسلامی خودمان را حفظ کنیم و نسبت به اقتصاد، فرهنگ و جهاد اسلامی پیش رو باشیم تا دشمن پس از سیلی سخت متوجه باشد که بسیجیان جان برکف و سنگرنشینان مخلص در هر میدان، نیروهایی شکست ناپذیر اند و زیر بار ظلم دشمن نمی‌روند.

,

مولوی خالقی بیان کرد: ِغربگرایان نیز باید متوجه باشند که هشت سال دفاع مقدس با پیروزی خاتمه یافت و مسلمانان ایران در دنیا سرفراز شدند چراکه توان رزمی شان بر قوای اسلامی است و خداوند به آن‌ها عزت و قدرت داده و خواهد داد‌.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه