اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

آیت الله مصباح یزدی خود را سپر ولایت فقیه قرار می‌داد/ آثار ایشان گنجینه‌ای از معارف است

آیت الله مصباح یزدی خود را سپر ولایت فقیه قرار می‌داد/ آثار ایشان گنجینه‌ای از معارف است
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: آیت الله مصباح یزدی در هجمه‌هایی که علیه ولایت فقیه مطرح می‌شد، خود را سپر قرار داده و پاسخ هجمه‌ها را می‌دادند لذا بر این اساس خودشان نیز مورد هجمه از طرف دشمنان ولایت، امامت و نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص ویژگی‌های مرحوم آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی یکی از استوانه‌های حوزه‌های علمیه تمام کشور بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی از نظر علمی یک شخصیت جامعی در علوم عقلی، نقلی، تفسیر و فلسفه و بسیاری از موارد دیگر بودند.

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی بود که می‌توان گفت به نحوی پس از شهادت آیت الله مطهری جانشین ایشان در مباحث مورد نیاز جامعه برای طبقه روشنفکران، اقشار دانشگاهی، عموم مردم و ... بودند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی موسسه آموزشی را به نام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) که یک موسسه علمی بروز بود در قم تاسیس کردند و هزاران نفر در این موسسه مراتب علمی را پیمودند.

,

وی اظهار کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی موید مقام معظم رهبری بوده و یک بازوی توانا برای رهبر انقلاب بودند.

,

آیت الله مصباح یزدی سپری برای ولایت فقیه بود

, آیت الله مصباح یزدی سپری برای ولایت فقیه بود, آیت الله مصباح یزدی سپری برای ولایت فقیه بود,

امام جمعه نهبندان گفت: آیت الله مصباح یزدی در هجمه‌هایی که علیه ولایت فقیه مطرح می‌شد، خود را سپر قرار داده و پاسخ هجمه‌ها را می‌دادند لذا بر این اساس خودشان نیز مورد هجمه از طرف دشمنان ولایت، امامت و نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گرفتند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: به حق می‌توان گفت که مقام معظم رهبری یک پشتیبان و عمار زمان را از دست دادند و باید به طور خاص ارتحال آیت الله مصباح را خدمت مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

,

وی در مورد متضرر شدن اسلام به واسطه درگذشت اینگونه افراد به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و عنوان کرد: اگر عالمی از دنیا برود یک کاستی در اسلام به وجود می آید که به زودی قابل جبران نیست و باید زحمات فراوانی متحمل شود تا شخصیت هایی مانند مرحوم آیت الله مصباح یزدی پرورش پیدا کنند.

,

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مرگ، مصلحتی از طرف خداوند است، اظهار کرد: راه این‌گونه افراد ادامه دارد و خداوند نیز حافظ دین و اسلام است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: حتما در موسسه علمی و پژوهشی که مرحوم آیت الله مصباح‌یزدی تاسیس کردند افرادی هستند که راه ایشان را ادامه دهند.

,

آثار آیت‌الله مصباح یزدی گنجینه‌ای از معارف است

, آثار آیت‌الله مصباح یزدی گنجینه‌ای از معارف است, آثار آیت‌الله مصباح یزدی گنجینه‌ای از معارف است,

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی به تمام معنا در خدمت انقلاب، اسلام، نظام جمهوری اسلامی و جامعه بودند. آثار قلمی بسیار فراوانی از ایشان باقی مانده که می‌تواند یک پشتیبان عظیم و گنجیه‌ای از معارف باشد.

,

امام جمعه نهبندان افزود: آیت الله مصباح یزدی با کلام و سخنرانی‌های خودشان همیشه مدافع و پشتیبان نظام اسلامی بودند. در جامعه، حوزه‌های علمیه و نزد مقام معظم رهبری مورد تایید بوده و از این نظر جایگاه ویژه و خاصی داشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه