اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

حذف 3 هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در زنجان/ ثبت‌نام مجدد انجام نمی‌شود

حذف 3 هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در زنجان/ ثبت‌نام مجدد انجام نمی‌شود
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حذف 3 هزار نفر از متقاضیان از لیست طرح اقدام ملی مسکن قطعی شده زیرا تعدادی از ان‌ها مرحله اول آورده نقدی را واریز نکرده و تعدادی هم اصلا برای تشکیل پرونده مراجعه نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای 1700 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح حساب شده بود که با وجود مهلت‌های چندباره، مرحله اول آورده نقدی خود را واریز نکردند و تعدادی هم تاکنون اصلاً برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس 3 هزار نفر از متقاضیان از لیست طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان حذف می‌شوند.

,

شاهین‌فر با بیان اینکه پالایش و بررسی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم نیز تمام شده و فقط تعدادی بلاتکلیف وجود دارد، افزود: این افراد نیز برای تعیین تکلیف شرایط خود در حال مراجعه هستند که در صورتی که مجوز صادر شود، اطلاعات آن‌ها در سیستم ثبت خواهد شد.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به احتمال ثبت‌نام مجدد از متقاضیان مسکن در زنجان گفت: تا اطلاع ثانوی، ثبت‌نامی در استان زنجان نخواهیم داشت و فعلا فقط پرونده‌ها و ثبت‌نامی‌های موجود را تعیین تکلیف می‌کنیم.

,

وی با اشاره به ثبت اعلام علاقه‌مندی متقاضیان مرحله دوم برای تخصیص پروژه اظهار داشت: در این مرحله 2 پروژه کوی نصر و M6 گلشهر از لیست پروژه‌ها حذف شده است زیرا این پروژه‌ها در مرحله اول تکمیل شده و به متقاضیان تخصیص یافتند.

,

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های مرحله اول آغاز شده بود باید تخصیص پروژه می‌شدند تا از مبالغ واریزی متقاضیان برای ادامه عملیات اجرایی برداشته شود و به همین دلیل، امکان نگهداری پروژه‌ها برای انتخاب در مرحله دوم وجود نداشت.

,

وی با بیان اینکه واریزی‌های مرحله اول در خردادماه انجام شده بود، یادآور شد: به همین دلیل واریزی‌ها تعیین تکلیف کردیم.

,

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: از متقاضیان پروژه‌های مذکور یعنی کوی نصر و M6 گلشهر، واریز قسط دوم نیز درخواست شده است در حالی که تعدادی از متقاضیان ثبت‌نامی مرحله دوم هنوز برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده‌اند به همین دلیل نمی‌توانستیم پروژه‌ها را معطل کنیم.

,

شاهین‌فر در خصوص هزینه تقریبی ساخت که در سایت، درج شده است، اظهار داشت: قبلاً هم اعلام شده که هزینه ساخت به قیمت تمام‌شده روز بوده و همین مبلغ اعلامی نیز با احتساب هزینه مصالح به روز و علی‌الحساب بوده و احتمال هرگونه تغییر وجود دارد.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص اخذ هزینه هنگام ارائه نامه اقساط از متقاضیان، گفت: این‌ها هزینه پُست نامه بوده و هزینه‌ای که به عنوان هزینه‌های سالانه کارگزاری دریافت شده برای خود کارگزاری است زیرا کارگزاری برای مردم و متقاضیان، کار می‌کند و هزینه دریافتی، برآورد انجام کار طی یک سال است.

,

وی با بیان اینکه کارگزاری مسکن ملی در ادامه نیز نحوه و نوع واریز متقاضیان و سایر موارد مربوط به پرونده را کنترل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر نامه را ارسال نکنیم، ممکن است برخی متقاضیان بگویند پیامک و نامه را دریافت نکرده و در جریان واریزی نبودم به همن دلیل مجبور به ارسال نامه هستیم وگرنه قصد فشار بر مردم نداریم.

,

شاهین‌فر با تاکید بر پرداخت به‌موقع اقساط از سوی متقاضیان تصریح کرد: این کار هم سبب تسریع در روند اجرای پروژه با قیمت مناسب شده و هم امتیازی برای متقاضیان در قرعه‌کشی و انتخاب واحدها محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه