اخبار داغ

هم‌رزم شهید سلیمانی:

شهادت حاج قاسم؛ اتحاد ملت‌های مسلمان را بیشتر و شکست استکبار را نزدیک‌تر کرد

شهادت حاج قاسم؛ اتحاد ملت‌های مسلمان را بیشتر و شکست استکبار را نزدیک‌تر کرد
ملکانه گفت: برگزاری مراسم تشییع باشکوه و بی‌سابقه شهید سلیمانی در عراق و همچنین شهرهای مختلف ایران، حامل این پیام برای دشمن بود که شهادت حاج قاسم، باعث اتحاد و همبستگی مردم و ملت‌های مسلمان شده و شکست استکبار را نزدیک‌تر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر ملکانه پیشکسوت پاسدار و یکی از هم‌رزمان شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در اواخر دهه شصت که وضعیت ناامنی بر منطقه شرق و جنوب‌شرق کشور حاکم بود، ماموریت برقراری امنیت به لشکر ۴۱ ثارالله با فرماندهی شهید سلیمانی، واگذار شد. در اوایل دهه هفتاد نیز به تیپی که بنده در آن خدمت می کردم ماموریت در این منطقه داده شد و از لحاظ امنیتی زیر نظر قرارگاه قدس سیستان و بلوچستان قرار گرفت که فرمانده این قرارگاه نیز شهید سلیمانی بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: طی این ماموریت با شهید سلیمانی آشنا شدم و مدت 5 سال در این مناطق حضور داشتیم تا اینکه با فرماندهی و تدابیر شهید سلیمانی در ماموریت های مختلف، امنیت به منطقه برگشت.

,

هم‌رزم شهید سلیمانی با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی در بین ملت ایران و همچنین ملت‌های جهان، بیان کرد: راز محبوبیت این شهید بزرگوار، اخلاص، فداکاری برای اسلام، دفاع از مظلومان و حرمین شریفین، مردمی بودن و ... بود.

,

ملکانه گفت: دشمنان که شخصیت شهید سلیمانی را شناخته بودند و می‌دیدند که چگونه با تشکیل محور مقاومت، تمام نقشه‌های آن‌ها در منطقه را نقش برآب می‌کند، ایشان را به شهادت رساندند.

,

وی تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با شهادت حاج قاسم، به اهداف خودش برسد، اما برگزاری مراسم تشییع باشکوه و بی‌سابقه در عراق و همچنین شهرهای مختلف ایران، حامل این پیام برای دشمن بود که شهادت حاج قاسم، باعث اتحاد و همبستگی مردم و ملت‌های مسلمان شده و شکست استکبار را نزدیک‌تر می‌کند.

,

یار خراسانی شهید سلیمانی با بیان اینکه یکی از مهم ترین شاخصه های شهید سلیمانی ولایت پذیری ایشان بود، افزود: با بیداری ملت های منطقه و محور مقاومت، اتحاد و همدلی همه نهادها در داخل کشور و به خصوص گوش به فرمان ولایت بودن، می توان راه پر افتخار این شهید را ادامه داد.

,

ملکانه با اشاره به عطش برخی افراد برای مذاکره با دولت‌های استکباری، اظهار کرد: مذاکره با این دولت ها و مسئولان فاسد و جهانخوار آن، معنی و مفهومی ندارد و قطعا بهترین راه حل مشکلات کشور، بها دادن به دانشمندان خودی و نگاه به توانمندی آنها است.

,

وی با اشاره به خاطره ای از شهید سلیمانی که یکی از همکاران برای او نقل کرده بود، گفت: شهید سلیمانی برای بازدید از مقری که در جنوب شرق ماموریت داشت، آمده بود. ایشان که در این بازدید بدون هیچگونه تشریفات محافظتی و اداری حضور یافته بود، وقتی وارد مقر شده بود، متوجه شد که یکی از خودروها خراب است و نیروها در حال هل دادن آن بودند. در این لحظه حاج قاسم بدون درنگ به کمک نیروها و هل دادن خودرو رفت و پس از آن وارد ساختمان مقر شد و بازدید خود را انجام داد و آنجا را ترک کرد.

,

ملکانه ادامه داد: اما پس از رفتن حاج قاسم، نیروهای مقر سراغ ایشان را می گرفتند که چرا هنوز سردار به مقر نیامده است. تواضع حاج قاسم به حدی بود که اصلا سربازان تحت امرش، او را نشناخته بودند و همین اخلاق مدیریتی و تواضعش او را در دل همه جا کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه