اخبار داغ

فرماندار زنجان:

نان در زنجان گران نمی‌شود

نان در زنجان گران نمی‌شود
فرماندار زنجان در خصوص زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان گفت: تا این لحظه، برنامه‌ای اعلام نشده و قیمت نان افزایش نمی‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نان، جزء کالاهای اساسی و استراتژیک بوده و تعیین قیمت آن در ستاد تنظیم بازار استان صورت می‌پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تا این لحظه، برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: نرخ جدید قیمت نان در ابتدای خردادماه سال جاری اعلام شده و گران نمی‌شود.

,

عسگری در پاسخ به تقاضای نانوایان مبنی بر افزایش هزینه نانوایی‌ها به دلیل تورم، تصریح کرد: هرگونه تصمیم بر افزایش قیمت نان باید در ستاد تنظم بازار استان به تصویب برسد که تاکنون بحثی در این رابطه در جلسات مطرح نشده است.

,

فرماندار زنجان در خصوص صدور مجوز برای فعالیت سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: شهرستان زنجان هم‌اکنون به لحاظ کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد اما هرگونه تصمیم مبنی بر فعالیت واحدهای مختلف صنفی از سوی ستاد کرونای استان اعلام می‌شود.

,

وی افزود: آخرین اخبار، اطلاعات، تصمیمات و مصوبات از سوی ستاد کرونای استان و معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه