اخبار داغ

سید محمد عاملی :

ولایتمداری بزرگترین مدال حاج قاسم بود/سردار دلها بودن حاصل استکبار ستیزی شهید سلیمانی است

ولایتمداری بزرگترین مدال حاج قاسم بود/سردار دلها بودن حاصل استکبار ستیزی شهید سلیمانی است
مداح نامدار اردبیلی گفت: بزرگترین مدال حاج قاسم ولایتمداری و تابع رهبری بودن حاج قاسم بود که همیشه سعی داشت اقداماتش را در چهار چوب ولایت انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد عاملی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تسلیت سالگرد شهادت جانگداز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: زبان از بیان تمام ابعاد شخصیت والا و آسمانی مکتب حاج قاسم الکن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به لقب سردار دلهای شهید سلیمانی، افزود: شجاعت و مدیریت حاج قاسم در بحث استکبار ستیزی و حضور در صحنه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مواقع بحرانی کشور و جبهه مقاومت، شخصیتی محبوبی از وی ایجاد کرد.

,

مداح نامدار اردبیلی گفت: بزرگترین مدال حاج قاسم ولایتمداری و تابع رهبری بودن وی بود که همیشه سعی داشت کارهایش را در چهار چوب و مسیر ولایت انجام دهد.

,

عاملی با اشاره به اخلاص و ساده زیستی سردار سلیمانی، ابراز داشت: چند باری که در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برای مداحی حضور یافتم،  در آن زمان واقعا از نزدیک افتادگی و تواضع شخصی را مشاده کردم که بعدها متوجه شدم آن شخص کسی جز سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نبود.

,

وی بیان کرد: اخلاص در عمل، شخصیت و صفات حاج قاسم بود که سیل خروشان و عظیم ملت ایران را در تشییع پیکر این شهید بزگوار به خیابان ها کشاند و در عزایش به سوگ نشستند.

,

مداح نامدار اردبیلی با اشاره به اینکه امت اسلامی خواستار انتقام سخت از جنایتکاران هستند، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمان و مکان مشخص قطعا انتقام سخت خون پاک شهید سلیمانی را خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه