اخبار داغ

فرمانده انتظامی رشتخوار خبر داد؛

توقیف کامیون حامل ۲۶۶ کیلو مواد مخدر در رشتخوار

توقیف کامیون حامل ۲۶۶ کیلو مواد مخدر در رشتخوار
حاتمیان، گفت: مأموران پلیس در بازرسی ازیک کامیون نت حامل دستگاه بخار در شهرستان رشتخوار 221 کیلو 500 گرم تریاک و 44کیلو 500 گرم حشیش کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود حاتمیان فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ گفت: مأموران پلیس در بازرسی ازیک کامیون نت حامل دستگاه بخار در شهرستان"رشتخوار " 221 کیلو و500 گرم تریاک و 44کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حاتمیان در ادامه، اظهار داشت: مأموران با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه با اشاره به کنترل و حضور دقیق، ماموران در رابطه با برخورد با هرگونه اقدام قاچاقچیان، در سطح این شهرستان، بیان داشت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی به یک کامیونت حمل دستگاه بخار که از سیستان و بلوچستان به طرف شهرهای مرکزی درحرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رشتخوار، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون حمل دستگاه بخار 221 کیلو و 500گرم تریاک و 44کیلو500گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در داخل دستگاه بخار جاساز شده بود کشف کردند.

حاتمیان بر مبارزه بی امان با ناامن کنندگان جامعه و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه