اخبار داغ

به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت؛

کتابت وصیت‌نامه حاج قاسم در اردبیل+ عکس

کتابت وصیت‌نامه حاج قاسم در اردبیل+ عکس
رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان نمین از کتابت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این کتابت در صفحه ای به ابعاد صد در هفتاد سانتیمتر انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن حیدری رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان نمین در گفتگو با سبلان ما ، از کتابت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این کتابت در صفحه ای به ابعاد صد در هفتاد سانتیمتر انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما ,

وی با بیان اینکه وصیت نامه حاج قاسم بالغ بر 28 صفحه بود، گفت: علاوه بر کتابت این گنجینه نفیس، گزیده جملات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به صورت اثر هنری خلق و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

,

, ,

حیدری در ادامه سخنان خود به بیان هدف از خلق آثار هنری با موضوع وصیت نامه حاج قاسم پرداخت و گفت: کتابت سخنانی که صاحب آن از پرنفوذ ترین و تاثیرگذارترین مردان روزگار است، خود گویای اهمیت و هدف این کار است.

,

وی با بیان اینکه سعی کردم با هنر ناچیز خود سخنان هنرمند واقعی معاصر را به تصویر بکشم، خاطرنشان کرد: این کتابت مورد تایید اساتید هنر خوشنویسی نیز قرار گرفته و جزو شاخصه های هنر خوشنویسی نیز مطرح شده است.

,

استاد ممتاز خوشنویسی استان اردبیل که عمر خود را صرف کتابت منابع اسلامی و احادیث در مساجد و اماکن متبرکه کرده است به بیان لحظات کتابت وصیت نامه حاج قاسم پرداخت و گفت: زمانیکه به کتابت این اثر می پرداختم ناخودآگاه نیروی هنری مضاعف در من ایجاد می شد و قلم خود به حرکت در می آمد و بر کاغذ نقش می بست.

,

وی با بیان اینکه لحظات کتابت وصیت نامه حاج قاسم وصف شدنی نیست، گفت: یقین دارم وصیت نامه حاج قاسم به همان اندازه نَفَس وی تاثیر در جامعه تاثیرگذار است و افتخار می کنم که جزو اولین نفراتی هستم که کتابت سخنان گوهربار حاج قاسم نصیب من شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه