اخبار داغ

رئیس بسیج دانش‌آموزی کشور مطرح کرد؛

ولایت‌مداری حاج قاسم الگویی بی‌بدیل برای دانش‌آموزان و نسل جوان کشور

ولایت‌مداری حاج قاسم الگویی بی‌بدیل برای دانش‌آموزان و نسل جوان کشور
رئیس بسیج دانش آموزی کشور گفت: ولایت مداری حاج قاسم الگویی بی بدیل برای دانش آموزان و نسل جوان کشور است که باید این مهم تبین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مجتبی باستان صبح امروز در گفتگوی مجازی با دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس گفت: ایران در موقعیت خاص جغرافیایی قرار دارد که در این بین منطقه غرب آسیا از ویژگی های خاصی برخوردار هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه دشمن چشم طمع به منطقه غرب آسیا و منابع عظیم انرژی آن دارد گفت: آمریکا ۲۷۰پایگاه نظامی در دنیا دارد که بیشتر آن در اطراف کشور ما ایران ایجاد شده است.

,

رئیس بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: دشمن با ترور سردار سلیمانی دنبال استیلا بر کشور ها و غارت منابع منطقه است تا بتواند  مدیریت و رهبری کند.

,

باستان تاکید کرد: از دانش آموزان ولایت مدار و شهید پرور استان می خواهم تا نسبت به افزایش اطلاعات عمومی و منطقه  همت کنند.

,

وی در ادامه تاکیدکرد: حاج قاسم با روحیه جهادی خود در مقابل دشمن ایستاد و بخش اعظمی از نقشه های آنان  را نقش بر آب کرد.

,

رئیس بسیج دانش آموزی کشور در خصوص ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اولین ویژگی و درسی که می توان از زندگی حاج قاسم گرفت" ولایت مداری" ایشان است که  در وصیت نامه پر محتوای وی متعدد به این موضوع اشاره کردند.

,

وی در ادامه گفت: ولایت مداری حاج قاسم الگویی بی بدیل برای دانش آموزان و نسل جوان کشور است که باید این مهم تبین شود.

,

باستان توسل حاج قاسم به امامان و حضرت زهرا (س)اشاره کرد و گفت: تلاش و کوشش از دیگر ویژگی های وی بود که با توکل و توسل به ائمه اطهار(س) از هر بن بستی می گذشتند.

,

وی گفت: دوری از غرور و خودپسندی از دیگر ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود.

,

رئیس بسیج دانش آموزی کشور تاکیدکرد: شهید سلیمانی به عشایر بودنش افتخار می کرد و اهل غرور و تکبر نبود و ما باید این شاخصه  را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

,

باستان افزود: احترام به پدر و مادر از ویژگی های خاص سردار شهید سلیمانی بود و بدون شک پدر و مادر زحماتی برای ما می کشند و ما باید در خصوص احترام به والدین اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

,

وی به مردمی بودن ژنرال سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مولفه ها و شاخصه های بازر سردار سلیمانی مردمی بودن وی بود که باید آن را سرلوحه خود قرار دهیم.

,

رئیس بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: تبعیت از ولایت و ولایت مداری یکی از شاخصه های مهم در زندگی دانش آموزان ما است.

,

وی در ادامه گفت: امروز شهید اسلامی یک نام نیست بلکه یک مکتب است و رمز پیروزی در منطقه است و همه ایران در مقابل استکبار سلیمانی هستند.

,

باستان در ادامه در خصوص سردار قاآنی گفت: ایمان دارم که ایشان جای شهید سلیمانی را برای رهبر می گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه