اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف رامسر مطرح کرد؛

لِه‌شدن کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی

لِه‌شدن کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی
بهمن جعفری با بیان اینکه کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی، لِه شده‌اند و به خاطر همین تعطیلی‌ها، کسبه دارد تاوان سختی می‌دهند؛ گفت: نزدیک به 98 درصد اصناف مشمول رامسر، در اجرای محدودیت‌ها مشارکت و همراهی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن جعفری، رئیس اتاق اصناف رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار رامسر پس از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرهای قرمز مازندران، اظهار کرد: از روز گذشته، محدودیت‌های جدید کرونایی در رامسر که یکی از 4 شهر قرمز استان بوده، آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی افزود: طی محدودیت‌های جدید اعلام شده تنها مشاغل سطح یک مجاز به بازگشایی واحدهای صنفی خود هستند و مشاغل سطح دو، سه و چهار مجاز به بازگشایی واحدهای صنفی خود تا پایان شرایط قرمز، نیستند.

رئیس اتاق اصناف رامسر، خاطرنشان کرد: وضعیت کسبی در رامسر راکد و شرایط برای کسبه و فعالین صنفی در دوران کرونا بسیار سخت شده است.

جعفری ادامه داد: به زبان عامیانه، کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی، لِه شده‌اند و به خاطر همین تعطیلی‌ها، کسبه دارد تاوان سختی می‌دهند.

وی بیان کرد: کسبه رامسر شدیداً از سرگیری مجدد محدودیت‌ها گله‌مندند و واقعا تعطیلی‌های پی در پی و عدم فعالیت صنفی، آن‌ها را در بازپرداخت هزینه‌ها و گذران زندگی با مشکل مواجه کرده است.

رئیس اتاق اصناف رامسر، تاکید کرد: با همه این مشکلات و گله‌مندی‌ها، نزدیک به 98 درصد اصناف مشمول رامسر، در اجرای محدودیت‌ها مشارکت و همراهی کردند.

جعفری ابراز امیدواری کرد شرایط کرونایی قرمز رامسر با همراهی و رعایت بیشتر مردم، به نارنجی و زرد تغییر یابد تا شرایط مساعدتری برای اصناف رقم بخورد.

به گفته وی، 5 هزار و 500 واحد صنفی در رامسر مشغول فعالیت هستند که تعداد قابل توجهی از این عدد، جزو سطوح دو، سه و چهار قرار دارند که معیشت‌شان در روزگار سختی قرار دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه