اخبار داغ

پیگیری رسانه‌ای جواب داد؛

گردنه اسدآباد مجهز به نیوجرسی شد

گردنه اسدآباد مجهز به نیوجرسی شد
در راستای کاهش تصادفات در گردنه اسدآباد، سازمان راهداری در حال نصب نیوجرسی است که در صورت تأمین اعتبار همه 14 کیلومتر این مسیر مجهز به این مانع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، اول آذرماه امسال بود که در گزارشی با این عنوان که "گردنه اسدآباد جان چند نفر را بگیرد مسئولان قدم بر می‌دارند!؟" خواستار پاسخی بدون تعارف از مسئولان شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

روز گذشته که خبر آغاز نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد در راستای کاهش تصادفات در فضای مجازی پیچید و این بار هم شاهد مرتفع شدن این مشکل با پیگیری‌های رسانه‌ای بودیم.

,

نصب نیو‌جرسی یکی از راهکارهای پلیس راهور بود که بارها از طریق این رسانه مطرح و مطالبه گری شده و دست آخر منتج به نتیجه و پاسخگویی مسئولان به صورت عملی شده است.

,

در این زمینه مسعود رستمی، سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از آغاز نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این گردنه 14 کیلومتر است که بنا داریم همه این سیر را از ابتدا تا انتها نیوجرسی نصب کنیم.

,

وی گفت: در صورت تخصیص اعتبارات همه مسیر را پایان سال انجام خواهیم داد.

,

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه روشنایی گردنه اسدآباد را که در حاشیه جاده است، بنا داریم به وسط جاده منتقل و نوسازی کنیم، افزود: با این امر هم بازدهی روشنایی بهتر و هم نوسازی صورت می‌گیرد و شاهد خاموشی کمتر در این گردنه خواهیم بود.

,

وی با اشاره به سرقت کابل، ترانس روشنایی‌های گردنه اسدآباد، گفت: متأسفانه با سرقت تجهیزات روشنایی در این گردنه موجب خاموشی آن می‌شود که بنا داریم با حفاظ میانی همان نیوجرسی ایجاد کنیم و بعد روشنایی را نوسازی و به وسط منتقل کنیم.

,

رستمی هزینه نیوجرسی را به لحاظ اینکه بتنی هستند، بالاست، افزود: اعتباری که برای نصب نیوجرسی داده شده ناچیز است و قرار است که اعتبار را تزریق کنند.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیارد تومان برای نصب این نیوجرسی‌ها به ما اختصاص داده‌اند که نماینده مجلس پیگیر هستند که این امر اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه