اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

آیت الله مصباح یزدی مقابل سارقان عقاید مردم ایستادگی کرد

آیت الله مصباح یزدی مقابل سارقان عقاید مردم ایستادگی کرد
امام جمعه سرعین گفت: زمانی که سارقان اعتقادات و عقاید مردم در مراکز علمی مانند حوزه ها و دانشگاه ها فعالیت می کردند، آیت الله مصابح یزدی مثل کوه در مقابل آنها ایستادگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: رحلت آیت الله مصباح یزدی، علامه بزرگوار، دانشمند و فیلسوف کم نظیر عالم اسلام که یار دیرین مقام معظم رهبری نیز بودند را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه حرف زدن در مورد آیت الله دشوار است، افزود: بنده خاطرات زیادی از حضرت استاد مصباح یزدی دارم که به زمان قبل از انقلاب بر می گردد.

,

امام جمعه سرعین گفت: درست زمانی که دزدان اعتقادات و عقاید مردم در مراکز علمی مانند حوزه ها و دانشگاه ها فعالیت می کردند، آیت الله مصابح یزدی با تاسیس موسسه “در راه حق” مثل کوه در مقابل این جریانات انحرافی ایستاد.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین بیان کرد: از آن موسسه جزوه ها و کتاب هایی جهت مقابله و جواب گویی به یاوه گویان دزدان سرگردنه اعتقادت مردم منتشر میشد که ما نیز بعنوان طلبه جوان هر جزوه ای که چاپ میشد مطالعه و آن را بین مردم پخش می کردیم.

,

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه در فضای مسموم آن زمان این جزوات  کارکرد مناسبی داشتند که طلبه ها و روحانیون جوان با استفاده از آن بعنوان منبع در داخل و حتی خارج از کشور اصول اعتقادات صحیح را به مردم ارائه می کردند، افزود: میراث گرانبهایی از این استاد و علامه بزرگوار به یادگار مانده که لازم است حوزه ها و مراکز علمی از آن استفاده کافی را ببرند.

,

وی تصریح کرد: موضع گیری های صریح و به موقع آیت الله مصباح در برابر فتنه گران و جریانات انحرافی دهه های گذشته، از اقدامات مهم این عالم مجاهد در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه