اخبار داغ

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

افزایش ۲.۵ درصدی ترافیک راه‌ها/ باران در آزادراه قزوین-رشت و انسداد محور کندوان

افزایش ۲.۵ درصدی ترافیک راه‌ها/ باران در آزادراه قزوین-رشت و انسداد محور کندوان
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با ۱۱۶ هزار و ۱۸۲ تردد، آزادراه کرج‌-قزوین با ۱۰۷ هزار و ۳۳۴ هزار و ۸۵۹ تردد و آزادراه ‌تهران-کرج با ۱۰۵ هزار و ۳۰۵ تردد، ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان محرابی نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی بیان کرد: طبق اطلاعیه های قبلی محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ۸ دی تا ۱۲ اسفند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، کماکان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
,
 
,
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز و فیروزکوه‌، در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.
,
 
,
محرابی نیا با اشاره به انسداد محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز تصریح کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران، گفت: در حال حاضر در آزادراه قزوین - رشت بارش باران  داریم اما در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
,
 
,
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت عبور خودرو در جاده‌ها بر اساس آمار ترددشمارها، بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل ا‌ز رصد اطلاعات ۲۲۷۷ دستگاه ترددشمار برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۷.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.
,
 
,
‌آزادراه های کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جادههای کشور
, ‌آزادراه های کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جادههای کشور,
 
,
محرابی نیا گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با ۱۱۶ هزار و ۱۸۲ تردد، آزادراه کرج‌-قزوین با ۱۰۷ هزار و ۳۳۴ هزار و ۸۵۹ تردد و آزادراه ‌تهران-کرج با ۱۰۵ هزار و ۳۰۵ تردد ثبت شد.
,
 
,
انسداد جاده پونل-خلخال و  محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر
, انسداد جاده پونل-خلخال و  محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر,
 
,
وی با اشاره به انسداد ۱۱ محور در کشور، اظهار داشت:‌ در حال حاضر کماکان جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور سروآباد-پاوه، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
,
 
,
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران و جاده پونل - خلخال نیز به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه