اخبار داغ

حجت الاسلام رضا غلامی:

ساماندهی 5 هزار امامان محله شهر و روستا برای کنترل بیماری کرونا/مشارکت مردم ایران در کمک های مادی و معنوی بی نظیر است

ساماندهی 5 هزار امامان محله شهر و روستا برای کنترل بیماری کرونا/مشارکت مردم ایران در کمک های مادی و معنوی بی نظیر است
مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در شبکه 5 هزاری بیشترین مشارکت در کمک های مالی و معنوی توسط مردم انجام گرفت بطوری که تنها از یک مسجد 7 میلیارد تومان در عرض دوماه جذب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، حجت الاسلام رضا غلامی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: از 13 آبان تا تا 13 دیماه برای کمک به پیشگیری بیماری کرونا شبکه امامان شهر و روستا با ساماندهی 5 هزار نفری با محوریت مسجد و محله شروع به کار کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در طول مدت انجام شد  شناسایی شبکه های نیازمندان و افرادی است که می توانند به در راستای توزیع خرید و جذب کمک های مردمی پیش قدم باشند.

,

 مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در شبکه  5 هزاری بیشترین مشارکت در کمک های مالی و معنوی توسط مردم انجام گرفت بطوری که تنها از یک مسجد 7 میلیارد تومان در عرض دوماه جذب شد.

,

وی تصریح کرد: در طول شیوع ویروس کرونا پرستاران و جامعه پزشکی بیشترین زحمات را متحمل شدند که برای روحیه بخشی و تقدیر از آنها با مشاکت شبکه 5 هزار نفری مراسم گرامیداشت برگزار شد. 

,

حجت الاسلام غلامی ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز برای کمک به اقشار اسیب پذیر جامعه در طول شیوع ویروس کرونا 30 میلیارد تومان کمک های معیشتی توسطه شبکه های امامان محله توزیع کرد.

,

وی اضافه کرد: مهمترین محورهای عملی در طول دوماه در نظر گرفته شده  ختم دعا و توسل ، آموزش و پیشگیری ،تهیه جهیزیه و اقلام بهداشتی و خوراکی و همچنین ایجاد مشاغل خانگی از محورهای مهم شبکه 5 هزار نفری امامان جمعه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه