اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار است

حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار است
مجتبی باستان گفت: حاج قاسم سلیمانی یک اسم نیست بلکه حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار مضجع مطهر شهید سلیمانی پیامی را برای دانش آموزان سراسر کشور می فرستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی یک اسم نیست بلکه حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار است.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور بیان کرد: ما همه دانش آموزان کشور با آرمان های شهید سلیمانی تجدید میثاق می کنیم و اعلام می کنیم که در کنار آرمان های حاج قاسم ایستاده ایم و راه او را ادامه می دهیم.

,

باستان عنوان کرد: اگر چه دشمن استکباری و استعماری حاج قاسم عملدار ما را شهید کرد، اما ما دانش آموزان اجازه نمی دهیم که این علم بر زمین بیفتد.

,

وی یادآور شد: ما همچنان در کنار ولایت فقیه ایستاده، مسلک و مرام حاج قاسم را ادامه می دهیم، دانش آموزان راه و روش شهید سلیمانی را الگوی راه خود قرار داده اند.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور خطاب به دشمنان ایران اسلامی در منطقه و جهان اعلام کرد: ما دانش آموزان مانند شهید سلیمانی رمز سعادت و پیروزی را در ایستادگی و مقاومتی که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، می دانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه