اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان:

آیت الله مصباح یزدی شخصیتی عالم، فقیه و دارای علم و حکمت بود

آیت الله مصباح یزدی شخصیتی عالم، فقیه و دارای علم و حکمت بود
امام جمعه موقت اصفهان گفت: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی عالم، فقیه و دارای علم، حکمت و فلسفه و انقلابی، متدین و خادم برای اهل بیت (ع) بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص ابعاد شخصیت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی عالم، فقیه و دارای علم، حکمت و فلسفه و انقلابی، متدین و خادم برای اهل بیت (ع) بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان گفت: هزار دانش پژوه حوزوی را در مؤسسه فرهنگی آموزشی امام خمینی (ره) تربیت کردند؛ از دواران طلبگی در قم تا زمانی که رحلت کرد، خدمت او بودم و چهره ای بود که کوچکترین نقد به او وارد نبود و جز خوبی و فضائل چیزی ندیدم.
,
 
,
وی افزود: نام خوب، نیک، اثرات علمی، تحقیقات و تألیفات از او به جا ماند، آیت الله مصباح در خبرگان و عرصه های سیاسی مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشت.
,
 
,
رهبر با بیان اینکه با توجه به سابقه درخشان این عالم و مجاهد برای حوزه ها باید یک الگو باشد، تصریح کرد: آیت الله مصباح زمان شناس بود و نیاز زمان را می دید و برای رفع آن تلاش می کرد؛ به فلسفه اسلامی و دیگر فلسفه اشراف داشت و او از برجستگان مکتب علامه طباطبایی بود.
,
 
,
وی گفت: هر چه از صفات و فضائل آیت الله مصباح بگویم کم است، رحلت او یک ضایعه جبران ناپذیر است؛ امثال آقای وی را کم داریم و باید الگو شود که از خط مشی، راه و اندیشه او استفاده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه