اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

استفاده از 1300 تخت نقاهتگاهی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان

استفاده از 1300 تخت نقاهتگاهی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان
محمد رضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، یک هزار و 300 تخت تقاهتگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اثرات اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این طرح تا کنون نتایج مطلوبی در استان داشته و موجب کاهش آمار مرگ و میر و میزان بستری‌ها در استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: این طرح در زمینه بیماریابی، مراقبت، نظارت و حمایت مورد استفاده قرار گرفته و تیم‌های مراقبتی با حضور بسیجیان تقویت و نحوه درست قرنطینه و جدا سازی بیماران به نحو مطلوبی انجام شده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت اصناف و کسبه در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی، افزود: تیم‌های حمایتی از افراد بی‌بضاعتی که دچار بیماری کووید 19 شده و باید در قرنطینه بمانند، حمایت می‌کنند.
,
 
,
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه حمایت از افراد خانواده‌ای که دارای بیمار مثبت هستند از دیگر نتایج طرح شهید سلیمانی است، ادامه داد: حمایت از بیماران زمینه‌ای و سالمندان از دیگر اهداف طرحی است که مزین به نام شهید سلیمانی شده است که در ارزیابی اولیه ما این طرح موفق بوده است.
,
 
,
صائینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح وضعیت بیماری طوری شده است که موجب کاهش موارد بیماری و مرگ و میر در استان شده است.
,
 
,
وی با اشاره به استفاده از یک هزار و 300 تخت نقاهتگاهی در قالب طرح شهید سلیمانی، گفت: امیدواریم استان زنجان به وضعیت مطلوبتری از نظر بیماری کووید 19 برسد.
,
 
,
این مسئول در خصوص وضعیت نارنجی شهرستان ابهر، گفت: موارد بیشماری در این زمینه دخیل است و رنگ‌بندی‎ها بر اساس فرمولاسیون خاصی که در کشور وجود دارد اتفاق می افتد.
,
 
,
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه نمی‌توان یک مورد را در عدم رسیدن ابهر به وضعیت مطلوب عنوان کرد، گفت: میزان موارد بستری یکی از دلایل نرسیدن ابهر به وضعیت زرد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه