اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام:

آیت‌الله مصباح یزدی در فتنه‌ها و جریان فتنه از ستون‌های مستحکم نظام بودند

آیت‌الله مصباح یزدی در فتنه‌ها و جریان فتنه از ستون‌های مستحکم نظام بودند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام درجمع پیشکسوتان بازنشستگان و با وابستگان به سپاه لردگان گفت: رحلت علامه آیت الله حاج محمدتقی مصباح یزدی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  رحلت علامه مصباح یزدی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است، آن فقیه عالیقدر یک شخصیت علمی ،بصیر، ولایتمدار و انقلابی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر ادامه داد: مقام معظم رهبری با اقامه نماز بر پیکر این فیلسوف عالقیدر و پیام تسلیت حقش را ادا کردند.
,

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: آیت الله مصباح یزدی در فتنه ها و جریان فتنه از ستون‌های مستحکم نظام بودند، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: آقایان یزدی و مصباح از جمله این افراد هستند که حضور آنان در خبرگان باعث افزایش وزانت این مجلس می‌شود و نبود آنها نیز برای مجلس خبرگان خسارت است.

شهید سلیمانی یک نابغه نظامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه به ویژگی های سیدالشهداء مقاومت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی یک نابغه نظامی بود که در دفاع مقدس این خصوصیت را در سایه پرهیزگاری و تقوا به دست آورد در جریان داعش با غضب و خشم عملاً یک نظامی به تمام معنا بود.

حسینی صدر ادامه داد: حاج قاسم در میادین دیپلماسی به عنوان دیپلمات زبده و آموزش دیده و زبر دست بود، قانع کردن پوتین رییس جمهور روسیه برای حضور در سوریه کار هر کس نبود و فقط کار تربیت شده مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها چون قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: سردار شهید سلیمانی و مرحوم علامه آیت‌الله مصباح یزدی  کسانی بودند که تا آخر ایستادند و از مسیر خارج نشدند از خواصی بودند که خوب وجامع وظیفه شان را شناختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه داد: از جمله اشتباهات خواص دوران صدر اسلام  این بود که فکر می کردند هر کس همراه پیامبر باشد باید تمجید ‌شود و هرگز خطا و اشتباه نمی کنند ، در جریان سقیفه آمدند و گفتن اینها اشتباه نمی‌کنند چون همراه پیامبر بودند، ولی در این مقوله اسلام هزینه اش را پرداخت کرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: در جریان انقلاب اسلامی هم مانند خواص صدر اسلام، خیلی ها همراه انقلاب بودند پایگاه داشتند و سابقه در انقلاب داشتند درفتنه 88 با اشتباهاتشان خسارتهای سنگینی به  اسلام و انقلاب زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: آنجایی که حضرت آقا فرمودند این عمار، عمار در جنگ صفین ۹۲ ساله بود نقش آفرینی می کند و در گوشه لشکر نصیحت می کرد چرا از امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام اطاعت نمی کنید ایشان حجت شرعی است، مرحوم علامه آیت‌الله مصباح یزدی،  عمار به تمام معنا بود که دین خودش را به امام و شهدا ادا کرد، خم شد تا پای نانب امام زمان ارواحنافداه را را بوسید.

این مقام مسئول ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تحصیلات سیاسی بالایی نداشت، در دانشگاه های خارخ تحصیل نکرده بود ولی زبدگان سیاسی را عقب می راند به مجبور می شدند اطاعتش کنند چون تربیت شده مکتب آقا بود حاج قاسم سلیمانی سیاستمدار شده بود اگر حاج قاسم نبود جنوب لبنان آزاد نمی شد،یک نظامی به تمام معنا بود از خصوصیات دیگر حاج قاسم عبودیت و معنویت بود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت: خواص زمان پیامبر بین رهبری پیامبر و امیرالمومنین دیدگاه متفاوت داشتند آنها می گفتند پیامبر اکرم الله علیه و آله و سلم قرآن آورد ولی امیرالمومنین حضرت علی  که برآن قرآن نازل نشده، پیامبر آدم ها را تربیت کرد ولی علی جوان است و سابقه ندارد نمی‌تواند حکومت اسلامی تاسیس کند، جامعه را وادار کردند از علی بن ابیطالب علیه السلام اطاعت نکند و اسلام ناب ضربه خورد.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران هم این اتفاق افتاد، دشمنان تلاش کردند بین امام و حضرت آقا اختلافاتی به وجود آوردند و گفتند امام سابقه مبارزاتی داشت انقلاب کرد ولی حضرت آقا این خصوصیات را ندارد، اسلام به شخصیت‌هایی مثل سردار سلیمانی و علامه مصباح نیاز دارد، کسانی که راهگشا باشند راه را انتخاب نمایند و گرد و غبار را ببینند، شجاعانه و عمار گونه به میدان بیایند و ضمن همراهی کید و مکر دشمن را برای عموم مردم بیان کنند.

حجت الاسلام حسینی صدر در ادامه گفت: خواص دوره پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم، پشت صحنه را نگاه نمی کردند، حضرت آقا در فتنه ۸۸ می فرمود ببینید پشت صحنه چه کسی است، میدان میدان دشمن است جبهه خودی را نزنید و بمباران نکنید، خواص جامعه باید گوششان به دهان مقام معظم رهبری باشد و اطاعت پذیر باشند.
,
,
,
, شهید سلیمانی یک نابغه نظامی بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه