اخبار داغ

چالش جدید در شورای شهر تویسرکان و سکوت فرماندار!

بدل هایی که دست از سر شورا بر نمی دارند/تویسرکان، شهری با دو شورا

بدل هایی که دست از سر شورا بر نمی دارند/تویسرکان، شهری با دو شورا
در حالی که فرماندار تویسرکان طبق رای هیأت مرکزی حل اختلاف خطاب به رئیس شورای این شهر به بازگشت سه عضو اصلی به جلسات شورا تاکید کرده، امروز شاهد بودیم دو گروه یکی با اعضای اصلی و دیگری با اعضای علی البدل تشکیل جلسه دادند و مردم در این سرگردان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، 23 آذرماه سال جاری فرمانداری تویسرکان نامه ای خطاب به رییس شورای این شهر ارسال می کند مبنی بر بازگشت سه عضو اصلی شورا یعنی فتانه شاهمحمدی، مازیار عبدی و علی اشرف پیری، بدین ترتیب می بایست طبق دستور فرمانداری سه عضو اصلی به شورا بازگشته و در عمل سه عضو علی البدل یعنی اعظم درویشی، محسن مجتبایی و علیرضا سلطانی از شورا کنار گذاشته می شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

با این وجود در هفته های گذشته به دلایلی نامعلوم جلسات شورا برگزار نشد و کار مردم بر روی زمین ماند.

,

هرچند که مسعود حمیدیان سخنگوی این شورا از حضور خود و سه عضو اصلی یعنی شاهمحمدی، عبدی و پیری در جلسات تشکیل شده حرف به میان آورده، اما جلسات به طور رسمی برگزار نمی شد.

,

و اما امروز پس از چند هفته از عدم حضور رئیس شورای شهر و یک عضو دیگر شاهد بودیم که همشهریان تویسرکانی برای بیان کارهای خود در محل شهرداری این شهر حاضر و با صحنه ای عجیب روبرو شدند، به گفته شاهدان عینی دو شورا تشکیل جلسه داده بود؛ یکی با اعضای اصلی و دیگری با اعضای علی البدل! و مردم سرگردان بین دو شورا!

,

باید گفت سه عضو اصلی شورا با حکم هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی و سپس با حضور نماینده استاندار همدان و بعد از آن با نامه رسمی فرماندار تویسرکان باید به شورا باز می گشتند و همین اتفاق هم رخ داد، اما معلوم نیست در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد که بدل ها امروز گروه تشکیل داده و جلسه شورا را برگزار کردند!

,

و سکوت فرماندار در این باره قابل تأمل است، چرا که حسینی فرماندار تویسرکان چند ماه قبل با رای همان هیأت مرکزی پس از 6 ماه عدم حضور شاهرخی و مرادیه نامه ای مبنی بر بازگشت آن دو عضو مستعفی داده بود و آن نامه اجرایی شد، اما امروز حرف و نامه فرماندار گویا خریدار ندارد!

,

جالب تر آن که یکی از اعضای علی البدل در شورای حل اختلاف دادسرای تویسرکان مشغول به کار است و همین امر برای مردم ایجاد شائبه کرده است و از دستگاه قضایی این شهرستان خواستار پاسخ شدند.

,

اسناد و رای قطعی هیأت مرکزی حل اختلاف در اختیار مجموعه خبری عصر همدان قرار دارد که در صورت لزوم برای تنویر افکار عموم منتشر می شود.امید آن که فرماندار تویسرکان هم برای شفاف سازی پاسخگوی افکار عموم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه