اخبار داغ

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

ایران در عین‌الاسد آمریکا را تحقیر کرد/ دوران بزن و درو تمام شده است

ایران در عین‌الاسد آمریکا را تحقیر کرد/ دوران بزن و درو تمام شده است
محمد اسماعیلی، عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران مشاهده کردند ایران در عین‌الاسد آمریکایی را تحقیر کرد و نشان داد که این کشور جایگاهی در منطقه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها که توسط یک دولت به صورت رسمی انجام شد و ترور دولتی محسوب می‌شد آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند نظام جمهوری اسلامی به این عمل ناجوانمردانه پاسخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، دوران بزن و درو تمام شده است، افزود: حمله موشکی ایران به عین‌الاسد این موضوع را آشکارتر کرد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: حمله موشکی ایران به عین‌الاسد نشان داد که نظام اسلامی به این مرحله رسیده است که به هر قدرتی که بخواهد به نظام جمهوری اسلامی تعدی و تجاوز کند یا مسئولان کشور را مورد هدف قرار دهد، پاسخ درخوری را خواهد داد.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا به عنوان بزرگترین مقرر این کشور در منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی، ضربه مهلکی را به آمریکایی‌ها وارد کرد هر چند در مقایسه با ترور سردار سلیمانی این حمله موشکی تنها یک سیلی به صورت آمریکای جنایتکار بود.
,
 
,
کارشناس مسائل نظامی بیان داشت: تا کنون کسی حتی دولت‌های بزرگ جرات نکرده بودند بر علیه آمریکایی‌ها چنین اقدامی را انجام داده و اینگونه برخورد کنند.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام اسلامی در حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد ثابت کرد هر جا منافع ملت ایران به خطر بیفتد، جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای را به دشمنان خواهد داد.
,
 
,
اسماعیلی یادآور شد: ملت ایران مشاهده کردند ایران در عین‌الاسد آمریکایی را تحقیر کرد و نشان داد که این کشور جایگاهی در منطقه ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نتوانستند به چنین حمله‌ای پاسخ دهند و تحقیر را پذیرفتند، گفت: ایران کار بزرگی را در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا انجام داد و همه ملت‌های آزاد خواه دنیا فهمیدند، آمریکا قدرت خود را از دست داده و ایران هر وقت اراده کند می‌تواند در مقابل او بایستد و ضربه جبران‌ناپذیری را به او وارد کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه