اخبار داغ

گزارشی از مطالبات رانندگان کامیون‌های آبرسان خراسان جنوبی از دولت؛

رانندگان کامیون‌های آبرسان؛ در انتظار پرداخت مطالبات چندین ماهه/ پیمانکار و شرکت آب پاسکاری می‌کنند

رانندگان کامیون‌های آبرسان؛ در انتظار پرداخت مطالبات چندین ماهه/ پیمانکار و شرکت آب پاسکاری می‌کنند
رانندگان کامیون‌های آبرسان در خراسان جنوبی، از این‌که چندین ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، گلایه دارند. پیمانکار، عدم‌پرداخت حقوق را طلب میلیاردی از شرکت آب‌وفاضلاب می‌داند اما این شرکت اعلام می‌کند پیمانکار باید خودش، حقوق رانندگان را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، راننده‌های کامیون‌های شخصی که کار آبرسانی سیار به روستاهای شهرستان درمیان را انجام می‌دهند، از عدم‌پرداخت حقوق خود طی چند ماه و حتی چند سال گذشته گلایه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

یکی از رانندگان کامیون‌های آبرسان در شهرستان درمیان در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۶ راننده کامیون آبرسانی سیار روستایی هستم.

,

وی با بیان این‌که کامیونم شخصی است، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بحث آبرسانی سیار را به اتحادیه شرکت تعاونی دهیاری‌ها واگذار کرده و در حال حاضر طرف قرارداد رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار، اتحادیه تعاونی دهیاران شهرستان سربیشه است.

,

این راننده بیان کرد: اتحادیه دهیاری‌ها که طرف حساب رانندگان است اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق رانندگان و سایر موارد مربوط به بحث آبرسانی را از شرکت آب و فاضلاب دریافت می‌کند.

,

وی عنوان کرد: رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده و در این شرایط سخت اقتصادی با تحمل زحمات فراوان زندگی می‌کنند.

,

چند سال حقوق معوقه

, چند سال حقوق معوقه, چند سال حقوق معوقه,

این راننده اظهار کرد: معوقات هر راننده با راننده دیگر متفاوت است. برای نمونه بسیاری از همکاران در سال جاری که ۹ ماه از آن گذشته تنها دو ماه حقوق گرفته و هفت ماه طلب دارند.

,

وی بیان کرد: برخی از همکاران حقوق سال گذشته را از اتحادیه دهیاران بیرجند طلب دارند و در حال حاضر هفت ماه حقوق از اتحادیه دهیاران سربیشه طلبکار هستند.

,

این راننده با اشاره به این‌که میزان طلب هر راننده از اتحادیه متفاوت است، گفت: حداقل طلب همکاران به ۵۰ میلیون تومان و حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

,

وی افزود: حقوق رانندگان کامیون‌های شخصی بر اساس سرویس‌دهی در ماه و هزینه هر سرویس با توجه به مسافت و کیلومتر هر روستا تفاوت دارد.

,

این راننده عنوان کرد: برای پیگیری مشکل به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردیم که مسئولان می‌گویند پیگیر رفع مشکل هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر اداره کل آب و فاضلاب خراسان جنوبی به پیمانکار اعتبار هم بدهد، پیمانکار اعتبار را برای سایر موارد هزینه کرده و حقوق راننده‌ها را پرداخت نمی‌کند.

,

این راننده بیان کرد: در حال حاضر که هزینه سوخت، لاستیک کامیون، هزینه‌های جاری زندگی و سایر موارد بسیار افزایش داشته، من و همکارانم در بدترین شرایط کاری و زندگی هستیم.

,

وی ادامه داد: به دلیل این‌که با اتحادیه دهیاری‌ها برای بحث آبرسانی سیار قرارداد داریم نمی‌توانیم کار دیگری را قبول کرده و انجام دهیم. از طرفی نمی‌توان از کامیون استفاده دیگری کرد چراکه نیاز به برداشتن تانکر از داخل کامیون است و این کار امکان‌پذیر نیست.

,

نه‌تنها حقوق نگرفتیم بلکه گفته‌اند به رانندگان دارای کامیون نیازی ندارند

, نه‌تنها حقوق نگرفتیم بلکه گفته‌اند به رانندگان دارای کامیون نیازی ندارند, نه‌تنها حقوق نگرفتیم بلکه گفته‌اند به رانندگان دارای کامیون نیازی ندارند,

این راننده گفت: متأسفانه در این مدت نه‌تنها راننده‌ها حقوقی از پیمانکار دریافت نکرده‌اند بلکه از طرف شرکت آب و فاضلاب به رانندگان کامیون‌های شخصی گفته شده دیگر نیازی به همکاری شما نداریم و شنیده شده کامیون برای بحث آبرسانی سیار در نظر گرفته‌اند و قرار است به راننده بدهند؛ راننده‌هایی به جز من و همکارانی که کامیون شخصی داریم.

,

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته نیز معوقات و طلب از اتحادیه دهیاری‌ها داشتیم اما نهایتا ۶ ماه طول می‌کشید و برطرف می‌شد اما امسال جدای از بحث افزایش یافتن مدت زمان معوقات، هزینه‌های خرج و مخارج بسیار افزایش داشته و اگر فردی یک ماه حقوق نداشته باشد نمی‌تواند زندگی کند.

,

این راننده با بیان این‌که معمولا هر شهرستان یک اتحادیه دهیاری دارد، گفت: شهرستان درمیان فاقد اتحادیه دهیاری است و بحث حقوق راننده‌های کامیون‌های آبرسانی این شهرستان زیرنظر اتحادیه دهیاران سربیشه و بیرجند است؛ زیر نظر اتحادیه دهیاری سربیشه یا بیرجند بودن نیز بر اساس مناقصه‌ای که هر ساله برگزار می‌شود، است.

,

وی با اشاره به این‌که از سال ۱۳۸۶ راننده کامیون آبرسانی سیار روستایی است، بیان کرد: طی یک بازه زمانی چند ساله بحث آبرسانی سیار روستایی و پرداخت حقوق راننده‌ها بر عهده بسیج سازندگی بود. در این مدت نیز تاخیر در پرداخت حقوق وجود داشت اما نه به این صورت که در حال حاضر شاهد هستیم. بسیج سازندگی پیگیری بیشتری داشت و کارها منظم بود. اما از زمانی‌که اتحادیه دهیاری‌ها این موضوع را بر عهده گرفته، پیگیری‌ها خوب نیست و رانندگان چندین ماه بدون حقوق هستند.

,

نظارت نیست

, نظارت نیست, نظارت نیست,

این راننده با بیان این‌که در بحث پرداخت حقوق راننده‌ها هیچ نظارتی وجود نداشته و ندارد، گفت: اوایل که بحث پرداخت حقوق بر عهده اتحادیه دهیاری‌های بیرجند بود بعد از گذشت حداقل سه ماه از کار هیچ خبری از پرداخت حقوق نبود و وقتی به اتحادیه مراجعه می‌کردیم با پرداخت مبالغی که بر اساس کار انجام شده، نبود، ما را راهی کرده و اگر کسی پیگیری می‌کرد به نتیجه‌ای نمی‌رسید.

,

وی بیان کرد: من حقوق تمام سال گذشته‌ام را از اتحادیه دهیاران بیرجند طلبکار هستم. از اتحادیه دهیاران سربیشه نیز ۷ ماه برای سال جاری طلب دارم.

,

معوقات 18 ماهه آبداران درمیان پرداخت شد

, معوقات 18 ماهه آبداران درمیان پرداخت شد, معوقات 18 ماهه آبداران درمیان پرداخت شد,

مهدی هاشمی‌مقدم قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب برخی از روستاها را از طریق آبداران و برخی را به وسیله تانکر آبرسانی سیار، خدمات می‌دهد.

,

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و محدودیت‌های منابع مالی در کشور، افزود: چون حجم آبداران زیاد بوده، شرکت آب و فاضلاب موفق شده طی هفته‌های گذشته معوقات آبداران به طور مشخص معوقات ۱۸ ماهه آبداران شهرستان درمیان را پرداخت کند.

,

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در مورد معوقات رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به صورت مستقیم با راننده‌ها سروکار ندارد. بلکه با شرکتی که اتحادیه دهیاران استان و سربیشه است قرارداد منعقد کرده و این اتحادیه‌ها مکلف هستند حقوق رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار را پرداخت کنند و کاری به بودجه دولت نداشته باشند؛ دولت شاید یک ماه اعتبار نداشته باشد و پول به پیمانکار ندهد اما بعدا که اعتبار خواهد داشت و پول پیمانکار را می‌دهد. لذا پیمانکار باید جدای از منابع دولتی حقوق رانندگان را پرداخت کند.

, این اتحادیه‌ها مکلف هستند حقوق رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار را پرداخت کنند و کاری به بودجه دولت نداشته باشند؛ دولت شاید یک ماه اعتبار نداشته باشد و پول به پیمانکار ندهد اما بعدا که اعتبار خواهد داشت و پول پیمانکار را می‌دهد. لذا پیمانکار باید جدای از منابع دولتی حقوق رانندگان را پرداخت کند.,

پیمانکار باید حقوق رانندگان را بدهد

, پیمانکار باید حقوق رانندگان را بدهد, پیمانکار باید حقوق رانندگان را بدهد,

هاشمی‌مقدم عنوان کرد: مقرر بوده اتحادیه و پیمانکار خارج از اعتبار دولت حقوق رانندگان را پرداخت کند.

,

وی اظهار کرد: عنوان‌کردن این مطلب از سوی پیمانکار که چون شرکت آب و فاضلاب پول به اتحادیه و پیمانکار نداده پس پیمانکار نیز پولی ندارد که به راننده‌ها بدهد، بهانه‌ای بیش نیست.

, بهانه‌ای بیش نیست,

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: راننده‌ها باید برای دریافت مطالبات، از طرف قرارداد پیگیری کرده و مطالبات خود را دریافت کنند.

,

هاشمی‌مقدم افزود: شرکت آب و فاضلاب استان متناسب با اعتباراتی که از اعتبارات عمرانی تزریق می‌شود، تأمین اعتبار آبرسانی سیار را انجام می‌دهد و به گونه‌ای نیست که شرکت آب و فاضلاب اصلا پرداختی نداشته باشد.

,

وی بیان کرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز پیگیر است که ان‌شاءالله منابعی برای اعتبارات عمرانی بتواند بگیرد که مطالبات رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار نیز پرداخت و تسویه شود.

,

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با بیان این‌که پیمان‌های متعددی در سطح استان داریم، گفت: اتحادیه تعاونی دهیاری‌های سربیشه و اتحادیه تعاونی دهیاری‌های استان نمونه‌ای از پیمانکاران هستند.

,

هاشمی‌مقدم با بیان این‌که عمده عدم‌پرداختی‌ها از طرف پیمانکاران است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان با اتحادیه تعاونی دهیاری‌های سربیشه به دلیل اتمام قرارداد، پیمانی ندارند و معوقات راننده‌ها مربوط به پیمان و پیمانکار قبل است.

,

وی عنوان کرد: با اتحادیه تعاونی دهیاران استان نیز که قرارداد منعقد کردیم، این اتحادیه از شرکت آب و فاضلاب استان مطالباتی دارد اما این دلیل نمی‌شود که حقوق راننده‌ها را پرداخت نکند.

,

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: اتحادیه تعاونی دهیاران منابع و درآمدهای مختلفی دارد که می‌تواند حداقل حقوق رانندگان را در حدی که زندگی آن‌ها بچرخد پرداخت کند.

,

قراداد با شرکت تعاونی دهیاران سربیشه تمدید نشد

, قراداد با شرکت تعاونی دهیاران سربیشه تمدید نشد, قراداد با شرکت تعاونی دهیاران سربیشه تمدید نشد,

هاشمی‌مقدم با بیان این‌که رانندگان کامیون‌های آبرسان سیار شهرستان درمیان زیرنظر اتحادیه تعاونی دهیاری‌های سربیشه هستند، افزود: به دلیل این‌که پیمانکار قبلی اتحادیه تعاونی دهیاری‌های سربیشه پیمانکار خوبی نبود، شرکت آب و فاضلاب استان قراردادش را با پیمانکار تمدید نکرده و قرارداد جدیدی نیز نداریم. مطالبات رانندگان مربوط به قبل است.

,

وی از برگزاری مناقصه برای واگذاری آبرسانی سیار به پیمانکاران خبر داد و بیان کرد: شرکتی در این مناقصه برنده شده و از تعدادی از رانندگان که آن‌جا مشغول به‌کار هستند در قالب قرارداد جدیدی استفاده خواهد شد.

,

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: شرکتی که جدیدا با آن قرارداد بسته‌ایم در فصل تابستان تا سقف ۱۳ راننده و زمستان با تعداد راننده کمتر در قالب همین قرارداد کار خواهد کرد و ان‌شاءالله حقوق و دستمزد آن‌ها به موقع پرداخت خواهد شد.

,

هاشمی‌مقدم با بیان این‌که پیمانکار باید مطالبات رانندگان را پرداخت کند، تصریح کرد: رانندگان می‌توانند از پیمانکار شکایت کرده و مطالبات خود را بگیرند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر با پیمانکار صحبت شود ادعا خواهد کرد آب و فاضلاب به من پول بدهد تا من حقوق رانندگان را پرداخت کنم. در حالی‌که این ادعا از نظر شرکت آب و فاضلاب استان منطقی نیست.

,

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی افزود: پیمانکار باید توانایی پرداخت حداقل پنج ماه حقوق رانندگان را داشته باشد ضمن این‌که حقوق رانندگان رقم سنگینی نیست بلکه حداقل قانون کار است.

, پیمانکار باید توانایی پرداخت حداقل پنج ماه,

هاشمی‌مقدم عنوان کرد: مطالبات در قالب صورت وضعیت‌ها به ذی‌حسابی ارسال شده و به محض تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود.

,

میزان مطالبات ارسال نشده/ اتحادیه پولی از آب و فاضلاب نگرفته است

, میزان مطالبات ارسال نشده/ اتحادیه پولی از آب و فاضلاب نگرفته است, میزان مطالبات ارسال نشده/ اتحادیه پولی از آب و فاضلاب نگرفته است,

میثم جنتی‌فر مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تاکنون از طرف شرکت آب و فاضلاب صورت وضعیت‌های رانندگان تانکرهای آبرسانی تأییدنشده و به اتحادیه نرسیده و اتحادیه دهیاران سربیشه میزان مطالبات را نمی‌داند.

,

وی به تخلف رانندگان مبنی بر حمل آب آزاد اشاره کرد و افزود: بر این اساس شرکت آب و فاضلاب تعدادی از صورت وضعیت‌های رانندگان را خط زده است.

,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه بیان کرد: تاکنون میزان مطالبات رانندگان به اتحادیه ارسال نشده و اتحادیه نیز پولی از شرکت آب و فاضلاب دریافت نکرده است.

,

جنتی‌فر در خصوص صحبت قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر پرداخت حقوق رانندگان توسط پیمانکار، عنوان کرد: پیمانکار دستگاه پول چاپ‌کنی ندارد که پول رانندگان را پرداخت کند.

, پیمانکار دستگاه پول چاپ‌کنی ندارد که پول رانندگان را پرداخت کند.,

وی اظهار کرد: اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه قراردادی با شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی داشته و شرکت آب و فاضلاب باید صورت وضعیت به صورت وضعیت، پول به پیمانکار می‌داد. اداره آب و فاضلاب که پول ندارد چرا اقدام به آبرسانی سیار به صورت پیمانکاری می‌کند و پیمانکار را در بلا و درد سر می‌اندازد و خودش را از زیر بار همه چیز بیرون می‌کشد؟

, اداره آب و فاضلاب که پول ندارد چرا اقدام به آبرسانی سیار به صورت پیمانکاری می‌کند و پیمانکار را در بلا و درد سر می‌اندازد و خودش را از زیر بار همه چیز بیرون می‌کشد؟,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه گفت: پیمانکار، بانک نیست که دولت چه اعتبار بدهد چه ندهد، حقوق رانندگان را بپردازد. پیمانکار به امید گرفتن پول، این کار را بر عهده گرفته و انجام می‌دهد.

,

جنتی‌فر با بیان این‌که پیمانکار با پرداخت یک ماهه و دو ماهه حقوق رانندگان بدون بودجه دولت مشکلی ندارد، گفت: شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از اسفندماه سال گذشته فقط ۴۰۰ میلیون تومان برای سه شهرستان خوسف، درمیان و سربیشه به اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه داده است.

,

وی عنوان کرد: مگر اتحادیه شرکت تعاونی سربیشه چقدر اعتبار دارد که بتواند حقوق رانندگان را بدهد؟

, وی عنوان کرد: مگر اتحادیه شرکت تعاونی سربیشه چقدر اعتبار دارد که بتواند حقوق رانندگان را بدهد؟, وی عنوان کرد: مگر اتحادیه شرکت تعاونی سربیشه چقدر اعتبار دارد که بتواند حقوق رانندگان را بدهد؟,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه اظهار کرد: شرکت تعاونی اتحادیه دهیاران سربیشه تا آخرین روزی که با شرکت آب و فاضلاب قرار داد داشته به تعهدات خود عمل کرده و یک روز کار آبرسانی به روستاها تعطیل نشده است و گلایه‌ای در این خصوص وجود نداشته است.

, به تعهدات خود عمل کرده و یک روز کار آبرسانی به روستاها تعطیل نشده است ,

جنتی‌فر افزود: اتحادیه تا آخرین روز قرارداد رانندگان کامیون‌های آبرسانی سیار درمیان را راضی داشته؛ لاستیک، روغن و مبلغی پول به آن‌ها داده که سرجمع همه کمک‌ها با هم به هر راننده حدود ۵۰ میلیون تومان می‌شود.

,

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان از اسفند سال گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به شرکت تعاونی دهیاران سربیشه داده در صورتی که اتحادیه در این مدت بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

, حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار, بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه عنوان کرد: از تعداد راننده‌هایی که طرف حساب اتحادیه هستند فقط سه راننده صاحب کامیون‌اند که کامیون آن‌ها نیز تحت اجاره اتحادیه بوده و مابقی راننده‌ها کامیون‌ها را اجاره دارند.

,

جنتی‌فر بیان کرد: عمده مطالبات نیز مربوط به رانندگان صاحب کامیون‌ها است و بخشی از مطالبات مربوط به اتحادیه بیرجند از سال گذشته است و مطالبات هر راننده از اتحادیه سربیشه به حدود ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

,

طلب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت تعاونی دهیاران سربیشه از آب و فاضلاب

, طلب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت تعاونی دهیاران سربیشه از آب و فاضلاب, طلب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت تعاونی دهیاران سربیشه از آب و فاضلاب,

وی با بیان این‌که نهایت مطالبات رانندگان از اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد، عنوان کرد: اتحادیه دهیاران سربیشه که ۱۵۰ میلیون تومان بدهی به رانندگان دارد، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طلب از شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی دارد.

,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تخلفی انجام داده (پولی نداشتند اما اعلام کردند که این مبلغ را دارند) که اگر به تعهد خود عمل نکند اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه از طریق دیوان محاسبات اقدام خواهد کرد.

,

جنتی‌فر بیان کرد: قرارداد شرکت آب و فاضلاب استان با اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه تا پایان آبان‌ماه بود که مجدد تمدید نکردیم و اتحادیه تا روز آخر در بحث آبرسانی سیار به تعهدات خود عمل کرده است.

,

اعتباری که به جای پرداخت مطالبات برای خرید خودرو هزینه شد

, اعتباری که به جای پرداخت مطالبات برای خرید خودرو هزینه شد, اعتباری که به جای پرداخت مطالبات برای خرید خودرو هزینه شد,

وی اظهار کرد: ۱۵ شهریورماه سال جاری اعتباری برای شرکت آب و فاضلاب استان جهت پرداخت به پیمانکاران برای دادن دیون آمده اما شرکت آب و فاضلاب به جای دادن این اعتبار به پیمانکاران، خودرو خریداری کرده است. طبق پیگیری‌های انجام شده از شرکت آب و فاضلاب برای دلیل این اقدام، پاسخ دادند که سیاست‌های مدیرعامل آب و فاضلاب بر این بوده که خودرو خریداری شود.

,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه با بیان این‌که این مطلب را اثبات می‌کنم، گفت: مگر می‌شود پولی که متعلق به پیمانکاران برای پرداخت مطالبات است برای خرید خودرو هزینه شود؟

, این مطلب را اثبات می‌کنم,

جنتی‌فر عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب سرفصل اعتباری برای خرید خودرو نداشته است بلکه با اعتباری که برای مطالبات آمده این اقدام انجام شده است.

,

وی با اشاره به این‌که در این شرایط شرکت آب و فاضلاب توپ را به میدان پیمانکاران انداخته است، خاطرنشان کرد: اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه بنیه مالی داشته که هشت ماه بدون اعتبار کار آبرسانی را انجام داده است. اگر بنیه مالی نداشتیم از کجا می‌توانستیم هشت ماه بدون اعتبار کار را انجام دهیم؟

, هشت ماه بدون اعتبار کار,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه گفت: اتحادیه از ۳۰ مهرماه به بعد پیگیر مطالبات از آب و فاضلاب شده و قبل از آن حتی به شرکت آب و فاضلاب اعلام نکردیم که مطالبات داریم.

,

جنتی‌فر بیان کرد: پرداخت مطالبات رانندگان از طریق منابع داخلی شرکت تعاونی اتحادیه دهیاران سربیشه تا ماه آینده انجام خواهد شد.

,

وی تأکید کرد: صورت جلسه‌ای از شرکت آب و فاضلاب استان داریم که باید تا ۳۰ بهمن‌ماه تمام مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند و سه نفر از مسئولان مربوطه این صورت جلسه را امضا کردند.

,

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان سربیشه بیان کرد: اتحادیه شرکت تعاونی دهیاران سربیشه به رانندگان قول می‌دهد که بر اساس این صورت جلسه تا پایان بهمن‌ماه تمام مطالباتشان را پرداخت کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه