اخبار داغ

کارشناس مسائل منطقه:

حمله به عین‌الاسد سیلی بزرگی به استکبار بود/ انتقام سردار سلیمانی را با خروج آمریکا از منطقه می گیریم

حمله به عین‌الاسد سیلی بزرگی به استکبار بود/ انتقام سردار سلیمانی را با خروج آمریکا از منطقه می گیریم
سعید ثاقبی گفت: حمله موشکی به عین الاسد موجب شد که آمریکا و هم پیاله هایش خودشان را جمع کنند و بدانند ایران پاسخ هر گونه تحرکات در منطقه را خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثاقبی امروز در گفت‌وگو با نه وار نیوز; در زنجان اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی به دستور ترامپ و توسط ایادی آمریکا، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که انتقام خون سردار دلها را می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نه وار نیوز;,

وی با اشاره به اینکه دنیا و به خصوص خود آمریکا باور نداشت که ایران بتواند انتقام بگیرد، تصریح کرد: با وجود پایگاه های نزدیک در اطراف جمهوری اسلامی ایران، اما ایران پایگاهی را انتخاب کرد که علاوه بر دور بودن از نظر فاصله، اهمیت بسیار بالایی هم داشته و در واقع مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی ها بود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی منطقه با بیان اینکه ایران در فاصله بسیار کوتاهی از شهادت سردار سلیمانی، پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد، اضافه کرد: این اقدام جمهوری اسلامی ایران، یک سیلی بزرگی بود که برای نخستین بار هیمنه اسکتبار جهانی را درهم شکست.

,

وی با تاکید بر اینکه حمله ایران به پایگاه عین الاسد، پیام بزرگی برای جهان داشت، افزود: این پایگاه 700 کیلومتر از خاک ایران فاصله داشته و از سویی نزدیک رژیم صهیونیستی بوده و این حملات موشکی پیام بزرگی هم برای این رژیم غاصب داشت.

,

ثاقبی با بیان اینکه آمریکا باید می فهمید که زمان بزن در رو تمام شده و ما انتقام می گیریم، یادآور شد: البته حملات موشکی سپاه پاسداران به عین الاسد یک سیلی محکم بوده و هنوز انتقام باقی است.

,

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی به عین الاسد موجب شد که آمریکا و هم پیاله هایش خودشان را جمع کنند و بدانند ایران پاسخ هر گونه تحرکات در منطقه را خواهد داد، افزود: از سویی ملت های مظلوم فهمیدند که پشتوانه قوی و بزرگی چون جمهوری اسلامی ایران از آنها حمایت می کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران در مقابل کوچکترین حرکتی ساکت نخواهد بود، اظهار داشت: برای نخستین بار ضربه ای به آمریکا خورد که تصورش را نمی کرد و درباره این اقدام بزرگ جمهوری اسلامی ایران بعدها، همه جهانیان اعتراف خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان باور کرده اند که نمی شود با جمهوری اسلامی ایران درافتاد، تصریح کرد: انتقام اصلی سردار سلیمانی با خروج آمریکا از منطقه گرفته می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه