اخبار داغ

حجت‌الاسلام جعفرزاده:

ورود جدی سازمان تبلیغات به واکاوی آسیب های اجتماعی/ کنشگران فرهنگی و فعالان مجازی در امور تبلیغی فعال می شوند

ورود جدی سازمان تبلیغات به واکاوی آسیب های اجتماعی/ کنشگران فرهنگی و فعالان مجازی در امور تبلیغی فعال می شوند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در یکسال گذشته با تغییر رویکرد در برنامه های تبلیغی سازمان، هیات های اندیشه ورزی با حضور نخبگان دانشگاهی به واکاوی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت:  سازمان تبلیغات وظیقه مستقیم تبلیغ دینی ایران را بر عهده دارد و در عرصه بین الملل هم به اشاعه دین مبین اسلام با 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: در یکسال گذشته با تغییر رویکرد در برنامه های تبلیغی سازمان، هیات های اندیشه ورزی با حضور نخبگان دانشگاهی درگیر واکاوی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند و در هیمن راستا از موازی کاری ها جلوگیری می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به  هماهنگی ها به عمل آمده  همایش علمی فرهنگی قره باغ با همکاری همه دستگاه اجرا شد  که می تواند نقطه آغازین برای همکاری در برنامه های باشد.

,

وی تصریح کرد: برای هدفگذاری روی موسسات،سمن ها ، فعالان مجازی ،روحانیون و مداحان برنامه ریزی مدونی انجام شده تا در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام قدم بگذارند.

,

 حجت‌الاسلام  جعفرزاده ابراز داشت: فضای مجازی در عصر کنونی و بالاخص با شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفته است و در راستای بهره گیری از این فضا در یکسال گذشته  749 گروه و کانال برای تبلغات دینی با بیش از 350 هزار نفر مخاطب پا عرصه گذاشته ایم.

,

این مسئول با بیان اینکه آسیب های اجتماعی مختص مناطق محروم نیست و در قشر مرفه جامعه نیز وجود دارد اظهار داشت: نزدیک به 3 هزار طلبه ،1200 هیات مذهبی و 1500 مداح ساماندهی شده اند و در رابطه با آسیب های اجتماعی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه