اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند در مجلس مطرح کرد؛

لزوم شناخت نقشه‌های روز دشمن/ افزایش قیمت برخی اقلام چه ربطی به تحریم دارد؟

لزوم شناخت نقشه‌های روز دشمن/ افزایش قیمت برخی اقلام چه ربطی به تحریم دارد؟
خسروی با بیان این‌که باید نقشه‌های دشمن برای امروز را بشناسیم گفت: آیا گرانی در برخی اقلام مانند مرغ و تخم‌مرغ، به تحریم ربط دارد؟ مسئولان نباید همه ندانم‌کاری‌ها را به تحریم وصل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در جمع علمای شیعه و اهل سنت شهرستان درمیان، اظهار کرد: امروز نعمتی گواراتر از امنیت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و آیت الله مصباح یزدی وظیفه خود را انجام دادند، افزود: اگر انسان جایگاه خود را پیدا کند، یک عالم خواهد شد، همانطور که امام خمینی(ره) شهید بهشتی را به عنوان یک امت تعبیر کردند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مظلومیت‌های آیت الله مصباح‌یزدی هجمه های رسانه ای داخلی و خارجی علیه ایشان بود، تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی و امثال ایشان به عنوان مرزداران دینی مطرح هستند که از مبارزات سیاسی هم کم نگذاشتند، اما متاسفانه برخی از نادان های داخلی قدر این مرزداران را ندانستند که ممکن است این موضوع به دلیل غفلت ما یا تبلیغ بیش از حد دشمن به وجود آمده باشد که سبب دوری ما از این سرمایه عدم شناخت واقعی او شد.

,

خسروی با اشاره به دهه بصیرت، بیان کرد: ضربه خوردن از استکبار و آمریکا جای تعجبی ندارد، اما متاسفانه گاهی از درون ضربه می خوریم و مرض از درون خودمان است.

,

وی اظهار کرد: در خصوص آیت الله مصباح یزدی قبل از اینکه رسانه های بیگانه دست به کار شوند، خودی ها به ایشان هجمه وارد کردند. در حالی که آن‌ها از حقوق بشر، فقط یک اعلامیه دارند و بشر مورد نظر آن‌ها یعنی شکم و خوراک او؛ نه واقعیت انسانیت و حق و حقوق مورد احترام او.

,

سربازی مظلومانه آیت الله مصباح یزدی طی سال‌های اخیر

, سربازی مظلومانه آیت الله مصباح یزدی طی سال‌های اخیر, سربازی مظلومانه آیت الله مصباح یزدی طی سال‌های اخیر,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی نتوانستند آیت الله مصباح یزدی را به عنوان مصباح و چراغ راه تحمل کنند و می گفتند او اهل مبارزه نبوده است، تصریح کرد: آیت الله مصباح‌یزدی این چند سال اخیر را مظلومانه سربازی کرد. باید برای حفظ این سرمایه ها مراقب باشیم.

,

خسروی با اشاره به اینکه ادامه راه شهید سلیمانی، اقتدا و عملی کردن ویژگی های مکتب اوست و هر کس به اندازه مسئولیتی که دارد باید در این مسیر گام بردارد، افزود: چطور شد که شهید سلیمانی در دل همه امت شیعه و سنی و همه جهان محبوب شد؟ مگر او که بود؟ در واقع خداوند او را محبوب کرد چرا که او اهل ایمان و عمل صالح بود و باور قلبی اش را تقویت کرد. خدا او را به عاطفه ای رسانده بود که بالاتر از اینکه به فکر بشریت باشد، حتی به فکر حیوانات هم باشد.

,

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی فرقی میان شیعه و سنی نیست، تاکید کرد: خدمتگزاری باید برای همه باشد، و باید تلاش کنیم تا مسلمانان به هم نزدیک تر شوند.

,

علمای اسلام باید خدمات نظام را بیان کنند

, علمای اسلام باید خدمات نظام را بیان کنند, علمای اسلام باید خدمات نظام را بیان کنند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که رضا پهلوی به عنوان ژاندارم آمریکا در منطقه بود، مسلمانان هیچ تاثیری نداشتند، اما امروز دین اسلام به تمام دنیا صادر می شود.

,

خسروی بیان کرد: برادران علمای شیعه و سنی به عنوان ورثه پیغمبر(ص) و افراد مورد دعای او مسئولند که نظام و خدمات آن را بیان کنند تا نارسایی هایی که از سوی مسئولان وجود دارد، به حساب نظام نوشته نشود.

,

وی با اشاره به موضوع بصیرت و دشمن شناسی به عنوان یکی از ویژگی های آن، اظهار کرد: اختلافات معمولی در کشور طبیعی است و همیشه وجود دارد، اما باید دشمن اصلی را شناخت و نباید دشمنی آمریکا و صهیونیست را فراموش کرد.

,

افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ چه ربطی به تحریم دارد؟

, افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ چه ربطی به تحریم دارد؟, افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ چه ربطی به تحریم دارد؟,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شناخت نقشه دشمن، بیان کرد: نقشه دشمن در سال 1359 جنگ تحمیلی بود، اما نقشه او در سال 1399 چیست؟ آیا گرانی هایی که باعث شده تا قیمت تخم مرغ به قیمت مرغ برسد، ربطی به تحریم دارد؟ مسئولان نباید همه ندانم کاری ها را به تحریم وصل کنند.

,

خسروی تصریح کرد: الان نقشه دشمن چیست؟ آیا جنگ نظامی و توپ و خمپاره است یا فضای مجازی؟

,

مصداق بارز بصیرت، وحدت و یکدلی

, مصداق بارز بصیرت، وحدت و یکدلی, مصداق بارز بصیرت، وحدت و یکدلی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین نوع دفاع در برابر دشمن را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید بدانیم در برابر دشمن چگونه دفاع کنیم، باید جواب کتاب با کتاب و جواب کلاش با کلاش باشد. 

,

خسروی با اشاره به تاثیر زمان اقدام در برابر دشمن گفت: برخی افراد که در زمان فتنه سکوت کرده بودند، امروز از آن دم می زنند. اما زمانی که مقام معظم رهبری ندای أین عمار سر می دادند کجا بودند؟

,

وی با تاکید بر اینکه امروز مصداق بارز بصیرت، وحدت و یکدلی است، ادامه داد: متاسفانه می بینیم که دشمن در باطل خود یکی است اما ما در حق خود متفرق هستیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه