اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

راز نجات لرستان ورود سرمایه گذار است/دست از حقابه استان برنمی داریم

راز نجات لرستان ورود سرمایه گذار است/دست از حقابه استان برنمی داریم
ویسکرمی گفت: راز نجات استان لرستان ورود سرمایه گذار است و باید شرایط را برای ورود سرمایه گذار فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مهرداد ویسکرمی شامگاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وضعیت مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار داشت: برای این مجتمع سرمایه گذار وارد شده و در استان هزار و ۵۰۰ هکتار زمین را به عنوان گردشگری در نظر گرفته و توریستی بودن این منطقه می تواند در توسعه مهم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در راستای مشکلاتی که در مجتمع کشت و صنعت رخ داده باید برای قضاوت کردن اطلاعات کافی وجود داشته باشد که در این مجتمع میلیاردها تومان خسارت وارد شده و باید به گونه ای رفتار شود که اگر سرمایه گذاری آمد پشیمان نشود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راز نجات استان لرستان ورود سرمایه گذار است عنوان کرد: شرایط را باید برای سرمایه گذاری بیشتر فراهم کنیم؛ نباید مشکلات را به گونه ای آنقدر بزرگ جلوه داد که سرمایه گذار برای ورود احساس ترس کند و نیاز به مدیریت دارد.

,

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان مهرگان خرم آباد گفت: بیمارستان مهرگان به خاطر بدهی های سرمایه گذار، بانک شد و از سال ۸۲ این بیمارستان با مشکلاتی همراه شد که با پیگیر های صورت گرفته در یک مرحله چهار درصد و در یک مرحله دو درصد بخشیده شد.

,

ویسکرمی تصریح کرد: در همین راستا ۲۷میلیارد باید سرمایه گذار پرداخت می کرد که این رقم به هفت میلیارد رسید و سه میلیارد هم بدهی داشت که پرداخت شد و باید این پروژه ساخته شود.

,

وی با اشاره به پیگیری های لازم هتل صخره ای خاطرنشان کرد: این پروژه از نظر اداری مشکلی ندارد و در راه دسترسی این پروژه مشکل ایجاد شده اما سرمایه گذار دوست دارد بهتر انجام می شود چرا که هتل پنج ستاره است و هفت هزار متر راه ورودی این هتل مسئله دار است که سرمایه گذار می گوید بهتر است به بهترین شکل هموار شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی بودن به معنای پایبند بودن به ارزشها، تلاش برای منافع مردم، صراحت و صداقت است و اگر قرار باشد جابه جایی مدیران طبق هر شرایطی طبق فامیلی و طایفه ای صورت گیرد این انقلابی نیست.

,

ویسکرمی با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان خرم آباد بیان کرد: در جلسه ای که برگزار شد، بنا بود بانکهایی که عامل هستند تملک و بعد واگذار کنند اما برخی از مسئولین استان مخفی کاری می کنند، البته ما خودمان خبرها را پیگیری می کنیم و برخی مسئولین مخفی کاری می کنند تا به نام خودشان تمام شود ولی هدف ما رفع مشکلات مردم است.

,

وی تصریح کرد: سرمایه گذار قبلی صدر فولاد توافق کرده بود که با فولاد خوزستان بدهی ها را پرداخت کند که این رخ نداد و در برنامه بعدی فولاد خورزستان بدهی بانک انصار را پرداخت کرد و قرار است راه اندازی شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه اندازی لاستیک سازی دو هزار شغل ایجاد می کند عنوان کرد: کارخانه لاستیک سازی ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکل اصلی سرمایه گذر است چرا که توان ادامه کار را ندارد و تلاش می شود که این مشکل برطرف شود و در صورت راه اندازی می تواند زمینه اشتغال دو هزار اشتغال باشد.

,

ویسکرمی اظهار داشت: مجمع نمایندگان بهتر از این می توانست باشد ولی انفرادی کار کردن یکی از مشکلات است و اجرای کار گروهی بهتر می تواند اثرگذار باشد.

,

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش نیاز است، گفت: قراداد دو ساله ای برای بیمارستان نیایش بسته شده و دانشگاه منابع را تامین می کند که ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز است که بخشی از این هزینه از طریق وام و مقداری با واگذاری ملک های دانشگاه انجام می شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان شهدای عشایر حفظ و نیایش هم ساخته می شود و در اختیار ارائه خدمات درمانی قرار می گیرد.

,

ویسکرمی خاطرنشان کرد: دست از حقابه لرستان برنمی داریم و اگر در گذشته به نتیجه نرسیده به این دلیل بوده که یا پیگیری نبوده یا علمی دفاع نشده و اما این نقص ها را باید جبران کرد.

,

وی با اشاره به مشکلات داروخانه هلال احمر استان تصریح کرد: مشکلی در این بین وجود دارد و این در حالیست که این داروخانه در کل کشور وجود دارد جز لرستان که باید این مشکلات برطرف و داروخانه راه اندازی شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جابه جایی مدیران با توجه به اینکه چند ماه تا انتخابات باقی نمانده نمی تواند مشکلی را حل کند و مدیران باید فعالیت داشته باشند و یک مدیر که غیر قانونی سر کار بود را برداشتیم و در این راستا نظارت کامل داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه