اخبار داغ

قالیباف:

خسارت حادثه‌دیدگان شکستگی لوله نفت سرخون جبران می‌شود

خسارت حادثه‌دیدگان شکستگی لوله نفت سرخون جبران می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت‌گرفته 48 ساعت در چهارمحال و بختیاری حضور داریم که در این مدت بازدید از مناطق محروم استان و رسیدگی به مسائل مربوط به حوزه صنعت در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ صبح امروز پرواز محمدباقر قالیباف در فرودگاه شهرکرد به زمین نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

رئیس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی بلندپایه از نمایندگان مجلس در سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

بازدید هوایی از پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری، حضور در شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرکرد، برگزاری جلساتی با نخبگان و دیدار چهره به چهره با مردم از جمله برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه خود به این استان خواهد بود.

, رئیس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی بلندپایه از نمایندگان مجلس در سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.,
,
, بازدید هوایی از پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری، حضور در شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرکرد، برگزاری جلساتی با نخبگان و دیدار چهره به چهره با مردم از جمله برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه خود به این استان خواهد بود.,

, , ,

مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری ۴۸ساعته بررسی و پیگیری می‌شود

, مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری ۴۸ساعته بررسی و پیگیری می‌شود, مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری ۴۸ساعته بررسی و پیگیری می‌شود,

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که بر اساس رویکرد تحولی مجلس در دستور کار ما قرار دارد.

,

وی سفر به چهارمحال و بختیاری را سومین مقصد استانی مجلس شورای اسلامی دانست و عنوان کرد: این استان بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در شاخص‌های مختلف بهرمندی لازم را ندارد.

قالیباف با اشاره به برنامه‌های سفر خود به چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته 48 ساعت در چهارمحال و بختیاری حضور داریم که در این مدت بازدید از مناطق محروم استان و رسیدگی به مسائل مربوط به حوزه صنعت در دستور کار قرار دارد و در  خدمت مردم و مسئولان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امید است اکنون که در آستانه بودجه 1400 قرار گرفته‌ایم به جمع‌بندی درستی در  زمینه مشکلات چهارمحال و بختیاری برسیم.

,
,
,
,
,

, ,

رفع مشکل بیکاری در منطقه اولویت اصلی است

قالیباف در ادامه سفر استانی خود به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان اردل از جاده گورمیزه بازدید کرد.

, رفع مشکل بیکاری در منطقه اولویت اصلی است, رفع مشکل بیکاری در منطقه اولویت اصلی است,
,
,

اولین گفت‌وگوی دکتر قالیباف در این شهرستان با خانواده  شهید همت علی نصیری در خصوص احداث سد بهشت آباد و رفع مشکل بیکاری در این شهرستان بود.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این مطالبه رفع مشکل بیکاری را اولویت اصلی منطقه عنوان کرد.

,

, , ,

بودجه تکمیل تونل گورمیزه تامین می‌شود

, بودجه تکمیل تونل گورمیزه تامین می‌شود, بودجه تکمیل تونل گورمیزه تامین می‌شود,
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از تونل گورمیزه در شهرستان اردل گفت: این طرح 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
,
 
,
وی قول داد پس از بازگشت از سفر چهارمحال و بختیاری در جلسه با وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان استان در مجلس، اعتبار تکمیل طرح تونل گورمیزه به طول حدود 2 کیلو متر را پیگیری و این طرح به زودی تکمیل شود.
,
 
,
, ,

جبران خسارت حادثه‌دیدگان شکستگی لوله نفت در سرخون

, جبران خسارت حادثه‌دیدگان شکستگی لوله نفت در سرخون, جبران خسارت حادثه‌دیدگان شکستگی لوله نفت در سرخون,
محمدباقر قالیباف در ادامه بازدید شهرستان اردل از مسیر لوله‌کشی ‌نفت سرخون و ترکیدگی آن بازدید ‌کرده و ‌از جبران خسارت حادثه‌دیدگان‌شکستگی لوله نفت در سرخون خبر داد.
,

وی در ادامه افزود: مشکل شکستگی خط انتقال نفت مارون به اصفهان با وزیر نفت در میان گذاشته خواهد شد.

,
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای ایمنی بیشتر، تدابیر لازم  اندیشیده می‌شود و نوسازی و انتخاب مسیر در برنامه قرار خواهد گرفت.
,

اعتبار تکمیل محور اردل - دوپلان در لایحه بودجه 1400 مورد توجه قرار می‌گیرد

, اعتبار تکمیل محور اردل - دوپلان در لایحه بودجه 1400 مورد توجه قرار می‌گیرد, اعتبار تکمیل محور اردل - دوپلان در لایحه بودجه 1400 مورد توجه قرار می‌گیرد,
محمدباقر قالیباف ‌در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان اردل بیان داشت: محور اردل ـ دوپلان، مرکز استان و سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را به ایذه و خوزستان متصل می‌کند و این موضوع ویژگی منحصربه‌فردی برای شهرنشینان، روستاییان و عشایر استان فراهم می‌سازد.
,
 
,
وی با بیان اینکه محور اردل - دوپلان بر اساس گزارش‌های ارائه شده حدودا یک دهه است که با مشکلات مربوط به اعتبارات و موضوعات مختلف با کسری بودجه مواجه است اما بر اساس گزارش‌های ارائه شده مشکل این محور قابل حل است گفت: این موشوع توسط اعضای کمیسیون عمران که در استان حضور دارند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
,
 
,
قالیباف خاطرنشان کرد: شواهد حاکی از آن است که پروژه نیاز به اعتبار قابل توجهی ندارد و در لایحه بودجه 1400 آن را مورد توجه قرار می‌گیرد این در حالی است که مسئولان اجرایی هم قول دادند پروژه را با سرعت پیش ببرند.
,
 
,
وی خط لوله سرخون را جزء پروژه‌های مهم استان عنوان و تاکید کرد: هماهنگی‌ها با  وزیر نفت صورت گرفته تا تدابیری اتخاذ و مسیر لوله به گونه‌ای نوسازی و انتخاب مسیر انجام شود تا ایمنی آن ارتقاء یابد.
,
 
,
رئیس مجلس شورای اسلامی علت شکستگی خط لوله سرخون را ریزش و جابه‌جایی زمین عنوان و بیان کرد: البته نشتی آن هم که باعث آلودگی محیط زیست به ویژه آب‌های سطحی و زیرزمینی شده را مورد بازدید قرار خواهیم داد تا بتوانیم تصمیم جدی برای رفع مشکل بگیریم؛ در همین راستا مقدمات موضوع از وزیر وزیر نفت در تهران پیگیری شد و با کارشناسان اینجا هم صحبت خواهیم کرد و برای جبران خسارت توجه جدی خواهیم کرد.
,

بازدید هوایی رئیس قوه مقننه از سد خرسان 3

, بازدید هوایی رئیس قوه مقننه از سد خرسان 3, بازدید هوایی رئیس قوه مقننه از سد خرسان 3,
رئیس قوه مقننه ‌در جریان سومین نظارت میدانی خود از چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی از چاه‌های نفتی ساتع و ریگ و سد خرسان 3 بازدید کرد.
,
 
,
در این بازدید قالیباف در جریان میزان پیشرفت پروژه، مشکلات و موانع اجرای احداث سد خرسان 3 قرار گرفت.
,
به گزارش جهانبین نیوز؛ سد و نیروگاه خرسان 3 یکی از طرح‌های در حال اجرا در چهارمحال و بختیاری بوده که در بخش بالای رودخانه خرسان در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لردگان واقع شده است.
,
بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد سفیددشت
, بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد سفیددشت, بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد سفیددشت,
 
,
دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری، از طرح توسعه فولادسازی مجتمع فولاد سفیددشت بازدید کرد.
,
با تکمیل زنجیره فولادسازی در این واحد تولیدی، زمینه تولید سالانه بیش از یک میلیون تُن آهن اسفنجی و تختال فراهم خواهد شد.
,
 
,

در حال بروزرسانی ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه