اخبار داغ

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر مطرح کرد؛

سرشاخه زنی، امری ضروری برای جلوگیری از قطعی برق/پیش بنی حوادث احتمالی در توزیع برق ملایر

سرشاخه زنی، امری ضروری برای جلوگیری از قطعی برق/پیش بنی حوادث احتمالی در توزیع برق ملایر
رضا شیردره گفت: پیش‌بینی‌های لازم در مدیریت توزیع نیروی برق ملایر انجام‌شده تا در صورت وقوع حوادث احتمالی کمترین خاموشی را در شبکه توزیع برق شهرستان داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، با شروع فصل زمستان بارش‌های برف و باران شدت بیشتری می‌گیرد و توجه به مسائل ایمنی به خصوص در نگهداری خطوط برق امری ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سال 95 و پس از بارش برف شدید در ملایر شبکه ورودی برق شهرستان قطع و بیش از 70 درصد شهرستان دچار خاموشی شد.

,

یکی از مسائل مهم در خاموشی‌های سال 95 در ملایر وضعیت درگیر شاخه‌های درختان با خطوط برق‌رسانی بود که باعث اتصالی و قطع برق شده بود.

,

با توجه به آغاز فصل زمستان یکی از مسائل ضروری برای جلوگیری از قطع برق اجرای عملیات سرشاخه زنی و ترمیم شبکه‌های فرسوده است که در صورت وقوع بحرانی همانند سال 95 مشکلات کمتری پدید آید.

,

رضا شیردره، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان اظهار کرد: عملیات سرشاخه زنی از آبان ماه در ملایر آغاز شده است.

,

وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم در مدیریت توزیع نیروی برق ملایر انجام‌شده تا در صورت وقوع حوادث احتمالی کمترین خاموشی را در شبکه توزیع برق شهرستان داشته باشیم.

,

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری سه مانور جهادی تصریح کرد: در راستای کسب آمادگی لازم و اهمیت پایداری شبکه‌های توزیع برق برای تأمین برق مطمئن و پایدار تمام مشترکین مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و تعمیر شبکه‌های توزیع نیروی برگزار شد.

,

وی افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه و کاهش خاموشی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانورهای دانست و تاکید کرد: ارتقاء سطح آمادگی کارکنان به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و افزایش ایمنی شهروندان دیگر اهداف برگزاری این مانورها است.

,

شیردره گفت: خاموشی‌های روزهای اخیر در نقاط مختلف شهرستان ملایر در راستای سرشاخه زنی، سرویس و تعمیرات پیشگیرانه شبکه‌های توزیع برق شهرستان است.

,

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما در راستای برق‌رسانی با بهترین کیفیت و کمترین خاموشی به همشهریان ملایری و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان است.

,

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: با توجه به آغاز فصل امتحانات و برگزاری کلاس‌های آنلاین و مجازی برای رضایت همشهریان برخی خاموشی‌ها در نیمه شب انجام می‌شود.

,

وی با اشاره توجه به شبکه‌های بافت‌های فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین افزود: یکی از اولویت‌های مدیریت نیروی توزیع برق توجه این مناطق است و برای برق‌رسانی بهتر به این مناطق توجه ویژه‌ای می‌شود.

,

پیش‌بینی حوادث و جلوگیری از بروز مشکلات در بحران‌های احتمالی یکی ا اصلی تری موارد در بحث مدیریت است امید است با همکاری بخش‌های مختلف اداری در شهرستان شاهد کمتری خاموشی در فصل زمستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه