اخبار داغ

معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

سردار سلیمانی نه در ایران که در عراق و شام هم محبوبیت داشت

سردار سلیمانی نه در ایران که در عراق و شام هم محبوبیت داشت
نشست بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر بهار، صبح امروز با محوریت تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مطهری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین مطهری، معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان همدان صبح امروز در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر بهار، با تسلیت ایام سوگواری زهرای مرضیه(س) وسالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، به رحلت جانگداز علامه بزرگوار آیت الله مصباح یزدی اشاره داشت و این مصیبت عظما را به محضر رهبری تسلیت عرض نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان همدان با یادآوری حضور با بصیرت مردم در ۹دی سال۱۳۸۸به این نکته اشاره داشت که بصیرت و آگاهی مردم باعث شد تا فتنه در نطفه خفه شود و اینکه فتنه ۸۸ دارای یک ریشه و اساس عمیق است که نباید به آن سطحی نگاه کرد.

,

حجت الاسلام مطهری اظهار داشت: در جریان فتنه ۸۸ همه معاندین، مخالفین با برنامه ریزی قبلی با امام و انقلاب دشمنی خود را ظاهر کرده بودند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری فعالیت می کردند تا به هدف شوم خود که سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود برسند اما با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و حضور با بصیرت مردم فتنه گران در رسیدن به اهداف خود مایوس شدند.

,

وی همچنین با اشاره به آیات قرآن به این نکته که خداوند متعال همیشه روی کارهایی که از روی ایمان و اخلاص است، تأثیرات بزرگی قرار می‌دهد به اخلاص در عمل سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: هر کاری را شما از روی اخلاص بکنید، خدا به آن برکت خواهد داد. هر کاری را که از روی حسابگریهای مادّی بکنید، متزلزل است، ممکن است به نتایجی برسد؛ خیلی از اوقات هم به نتیجه نمی‌رسد.

,

حجت الاسلام مطهری حاج قاسم سلیمانی را نمونه تربیت یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: بر این اساس لقب انسان تراز انقلاب اسلامی بر این بزرگ مرد ایرانی گذاشته شد و عزت و جایگاهی که سردار سلیمانی داشت به خواست خدا بود، چراکه عزت دست خداست و این جایگاه عزت و تکریم الهی به خواست و اراده خدا در قلب امت اسلامی قرار گرفته است و سردار نه در ایران که در عراق و شام و... هم محبوبیت داشت.

,

معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین همدان به نحوه شهادت سردار سلیمانی در کنار ابومهدی مهندس اشاره کرد و گفت: با شهادت این بزرگ مرد کنار فرمانده عراقی این پیوند ناگسستنی برادری بین ایران و عراق محکمتر شد و نتیجه آن خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

,

مطهری اضافه کرد: برای اینکه مردم طمع نظام اسلامی را بچشند نیاز به رهبری داریم که در پیرامون وی افرادی چون قاسم سلیمانی ها باشند و نسل تربیت شده مکتب سردار سلیمانی رژیم صهیونیستی را به پایان خواهد رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه