اخبار داغ

فولاد اسفراین تحریم شد

فولاد اسفراین تحریم شد
وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه رویکرد خصمانه خود، تحریم‌هایی را علیه چند نهاد در ارتباط با صنایع فولاد ایران اعمال کرد که نام مجتمع صنعتی فولاد اسفراین نیز در این لیست به چشم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه چند شرکت و نهاد در ارتباط با صنایع فولاد ایران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر اترک,

شرکت‌های کی اف سی سی، فولاد پاسارگاد، فولاد گیلان، صنایع و معادن خاورمیانه، فولاد زرند، فولاد خزر، فولاد ویان، فولاد روهینا جنوب، شرکت تولیدی نورد صنعتی و ساختمانی، فولاد البرز غرب، مجمع صنعتی اسفراین، شرکت صنعتی فولاد بناب، فولاد سیرجان ایرانیان و شرکت فولاد ایرانیان زرند از جمله شرکت‌هایی هستند که مشمول تحریم شده‌اند.

,

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در رابطه با اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: نظام ایران از درآمد بخش فلزات برای تامین مالی فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در سراسر جهان استفاده می‌کند. ایالات متحده به اعمال تحریم‌ها علیه نظام ایران، کسانی که تحریم ها را دور می‌زنند و کسانی که نظام را قادر به تامین مالی و انجام اهداف ستیزه‌جویانه‌اش می‌کنند، ادامه می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه