اخبار داغ

فعال سیاسی هرمزگان:

هیچ ابرقدرتی جرات زدن عین‌الاسد را نداشت

هیچ ابرقدرتی جرات زدن عین‌الاسد را نداشت
حسن‌زاده گفت: در پی زدن عین‌الاسد تمام ابرقدرت‌های دنیا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم پیام دادند که ما جرأت چنین کاری را نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بود که خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا پخش شد، چشم های خفته اما بیدار مردم ایران به یک باره پر از اشک شد و دیگر در پی انتقام سردار دلها به خواب فرو نرفت، تا اینکه ۱۸ دی ۱۳۹۸ در یک عملیات نظامی، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب شماری موشک‌های بالستیک از کرمانشاه، پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق و پایگاهی در اربیل را که محل استقرار نیروهای آمریکایی بودند، هدف قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حاج قاسم سلیمانی که امنیت کل جهان را در دست گرفته بود حالا توسط یک آمریکایی خونخوار به شهادت رسیده بود، اگرچه شهادت شایسته مقام والای قاسم سلیمانی بود اما زمان آن نیز فرا رسیده بود تا آمریکا بفهمد دیگر جایی برای حضور در منطقه ندارد و مردم ایران خواستار انتقام سخت از عاملین ترور این شخصیت جهانی شدند.

,

حالا از این اتفاق یک سال می گذرد پس از برگزاری اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برآن شدیم تا باردیگر به جهان و جهانیان نشان دهیم که خون شهید سلیمانی تا ابد در رگ های این مردم جاری است، تا بار دیگر یادآوری باشد برای کل جهان که آمریکا در منطقه جایی ندارد.

,

در همین رابطه داریوش حسن زاده فعال سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: ایران خواستار جنگ در منطقه نبوده و نیست البته این دلیل بر این نمی شود که اگر عده ای دست به ماجراجویی و جنایت بزنند سکوت کند نمونه آن پایگاه عین الاسد است که یک پایگاه راهبردی برای امریکا در منطقه بود.

,

این فعال سیاسی هرمزگان افزود: عده‌ای بی شرمانه به صورت ناجوانمردانه سردار دلهای ما را به شهادت رساندند که البته اولین هشدار را به آمریکا با موشک‌های نظامی به پایگاه عین الاسد دادیم اما این پایان ماجرا و انتقام سخت نیست بلکه نقطه شروع برای پاسخ محکم تر در موقعیت مناسب تر است.

,

حسن‌زاده ادامه داد: زمان بزن در رو تمام شد یکی زد دو تا باید نوش کند، اگر پاسخ آن را محکمتر ندهیم جسارت آمریکا در ترور نیروهای ارزشیمان بیشتر خواهد شد، ایران در زدن سیلی اولی به امریکا پس از شهادت شهید سپهبد سلیمانی درنگ نکرد ولی کافی نیست هر چند هیمنه امریکا شکست.

,

وی تصریح کرد: در پی زدن عین الاسد تمام ابرقدرت‌های دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم پیام دادند که ما جرأت چنین کاری را نداشتیم تمام دنیا نیز متوجه شد که جمهوری اسلامی چقدر مقتدر است و آمریکا تا چه حد ضعیف و متزلزل شده است، دشمن احمقی که به عقل نداشته اش خطور کرده است اگر قاسم سلیمانی را شهید کنند کار جبهه مقاومت تمام می شود.

,

فعال سیاسی هرمزگان افزود: این خون به آنها فهماند نه تنها کار جبهه مقاومت تمام شدنی نیست بلکه امواج خروشان اقیانوس مردمی سراسر جهان سبب رسوایی هرچه بیشتر آمریکای جنایت کار در دنیا شده است و تشت رسوایی آنها به زمین افتاده است در حال حاضر نیز تکلیف ما این است در مسیر مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی حرکت کنیم و با تاسی از مولف های ارزشی او جهت غلبه بر مشکلات سیاسی و اجتماعی همت بورزیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه