اخبار داغ

عین الاسد مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه/ چین و روسیه از حمله ایران متحیر‌ شدند

عین الاسد مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه/ چین و روسیه از حمله ایران متحیر‌ شدند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعد از جنوب جهانی دوم اولین بار است که کشوری مستقیما به پایگاه نظامی آمریکایی حمله می‌کند که حتی چین و روسیه هم از این حرکت ایران متحیر‌ و متعجب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص سالروز هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه اظهار کرد: اهمیت این حرکت جمهوری اسلامی از چند جهت باید بررسی شود، بعد از جنگ جهانی دوم اولین بار است که کشوری مستقیماً به پایگاه نظامی آمریکایی حمله می‌کند که حتی چین و روسیه هم از این حرکت ایران متحیر‌ و متعجب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: چین و روسیه جرات حمله مستقیم به آمریکا را ندارند،‌ پایگاه نظامی عین الاسد مرکز کنترل غرب آسیا و خاورمیانه بود که با دستگاه های مجهزی از آن منطقه خاورمیانه را زیر نظر داشتند.

,

وی افزود: حتی سال گذشته برخی از پایگاه های خود را تخلیه و تجهیزات خود را به عین الاسد آورده بودند.

,

معلمی با بیان اینکه این پایگاه نظامی از انواع تجهیزات و استراتژی برای آمریکایی‌ ها مهم بود، تصریح کرد: اینکه چقدر تلفات نیروی انسانی دادند برای ما مهم نیست، مهم این است که یکبار دیگر هیبت آمریکایی ها شکسته شد و این نکته خیلی مهم است.

,

وی اضافه کرد: کشورهای منطقه و دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران زمانی که آمریکا را هدف قرار می‌ دهد، هدف قرار دادن برخی از کشورهای منطقه برایش کاری ندارد.

,

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: هیبت و قدرت پوشالی آمریکا وقتی که موشک ها از خاک ایران به سمت پایگاهی آمریکایی زده شد، نمایان شد.

,

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد شروع انتقام است و اگر در آینده هم آمریکایی در منطقه خلیج فارس و یا منطقه ای دیگر بخواهند شرارتی ایجاد کنند، برای آن ها مشخص کردیم که در طبق فرمایشات رهبر انقلاب دوران بزن و دور تمام شده است و در مقابل شرارت های آن ها مقابل به مثل می کنیم.

,

معلمی در پایان گفت: هدف قرار دادن مهمترین پایگاه آمریکایی در منطقه دستاوردهای خوب داشت در ابتدا به آمریکایی ا فهماندیم که مقابله‌به‌مثل می کنیم و در درجه دوم برای کشورهای منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی مشخص شد که حرف ایران در واکنش نشان دادند، چقدر مستحکم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه