اخبار داغ

رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار خبر داد؛

کشف و ضبط چندین سلاح‌ غیرمجاز از شکارچیان در رشتخوار

کشف و ضبط چندین سلاح‌ غیرمجاز از شکارچیان در رشتخوار
توانا گفت: طی یک عملیات، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق لول کوتاه و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و صاحبان آنها پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید توانا رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار در گفتوگو با صبح توس؛ گفت: طی عملیات مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با مامورین انتظامی آن شهرستان یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق لول کوتاه ویک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و صاحبان آنها پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل گردیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

توانا با تقدیر از همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان، اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل انواع سلاح غیرمجاز توسط اشخاصی در پوشش چوپان و دامدار واستفاده ازآنها در امر شکار غیرمجاز در منطقه شکار و صید ممنوع سده عملیات پایش نامحسوس اقامتگاه‌های موقت کوهستانی آنان به منظور اطمینان از صحت وسقم موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از قطعیت، با همکاری صمیمانه وقاطع فرماندهی ومامورین انتظامی رشتخوار به شکل غافلگیرانه درساعت اولیه روز اجرائی گردید.

وی در پایان، یادآور شد: امیدواریم با افزایش تعاملات و هم افزائی های متقابل در آینده موفقیت‌های بیشتری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل شود.

 شایان ذکر است، افراد دستگیر شده در این پرونده دارای سوابق قبلی شکار غیرمجاز نیز در شهرستان‌های همجوار بوده اند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه