اخبار داغ

مسئول درمانگاه مرکز جراحی جوادلائمه (ع) خراسان شمالی:

عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در خراسان شمالی انجام می‌شود

عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در خراسان شمالی انجام می‌شود
حمیدرضا غلامی با اشاره به اینکه عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در خراسان شمالی انجام می شود، گفت: این عمل صبح روز پنج شنبه با حضور فوق تخصص قرنیه در درمانگاه جوادالائمه(ع) انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا غلامی، مسئول درمانگاه مرکز جراحی حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در استان خراسان شمالی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه، پیوند بافت برای نخستین بار در استان انجام می شود، گفت: این عمل صبح روز پنج شنبه با حضور پزشک فوق تخصص قرنیه از استان خراسان رضوی در مرکز جراحی جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صورت می گیرد.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: قرنیه از بانک چشم تهران فراهم شده است که مراحل انتقال آن به بجنورد در حال اجرا است.

,

غلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیماران برای عمل پیوند بافت باید مسافت طولانی را تا استان های همجوار طی کنند، افزود: این رفت و آمدها علاوه بر سختی هایی که برای شخص بیمار ایجاد می کند، قطعا هزینه های بالایی نیز در بردارد، که با انجام این عمل در بجنورد، مشکلات برای بیماران به حداقل خواهد رسید.

,

مسئول درمانگاه مرکز جراحی حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انجام چنین عملی، گامی موثر در جهت توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به بیماران در شهرستان های استان خراسان شمالی است.

,

غلامی خاطرنشان کرد: انجام این عمل از لحاظ برگشت عوارض خاصی ندارد، بلکه بیمار باید نکاتی که برایش لحاظ می شود را مدنظر قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه