اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

آزادی مددجویان را نباید به ماه رمضان محدود کرد/ حاج قاسم نمونه کامل تواضع بود

آزادی مددجویان را نباید به ماه رمضان محدود کرد/ حاج قاسم نمونه کامل تواضع بود
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به نیابت از سردار دلها نذر کردیم که 100 زندانی و مددجوی در بند زندان را آزاد کنیم؛ سردار حاج قاسم سلیمانی در زنده بودن عامل خدمت، رفاه و آسایش مردم ایران و منطقه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آیین آزادی 100 زندانی جرائم غیرعمد به نیابت از سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از کمک و همراهی دادگستری، دادستانی و اداره کل زندان ها و بسیج حقوقدانان استان و خیرین که ظرفیت آزادی سازی مددجویان را فراهم کردند، تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این کار نذر حاج قاسم بود؛ ما به نیابت از حاج قاسم سلیمانی سردار دلها نذر کردیم که 100 زندانی و مددجوی در بند زندان را آزاد کنیم؛ سردار حاج قاسم سلیمانی در زنده بودن عامل خدمت، رفاه و آسایش مردم ایران و منطقه بود.
,
 
,
وی افزود: سردار شهید سلیمانی با شهادت خود این امکان را ایجاد کرد با ظرفیت خیرین و حمایت دادگستری آزادی 100 زندانی انجام شود.
,
 
,
سردار فدا با توضیح اینکه این ظرفیت ها در سطح استان وجود دارد و نباید آزادی مددجویان را به ماه رمضان محدود کنیم، بیان کرد: آمادگی را داریم که در این کار خیر مشارکت داشته باشم؛ بسیج و سپاه ظرفیت انقلابی، نظامی و تشیکلات جمهوری اسلامی برای مقابله با چالش ها و موانعی جلوی حرکت نظام است.
,
 
,
وی تأکید کرد: با ظرفیت خدمت رسانی، کمک و مساعدت به مردم، آماده کمک به مسئولان و دستگاه های مختلف هستیم؛ حاج قاسم سلیمانی از زمانی که یک پاسدار عادی در مهاباد بود تا زمانی فرمانده گردان، فرمانده لشکر، سرتیپ و فرمانده سپاه قدس و بالاترین مدال ها را به او دادند، کبر و غرور و تکبر نگرفت و نمونه کامل تواضع، خشوع و افتادگی در برابر مردم بود.
,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: من و اگر شما قدمی را اشتباه برداشتیم به دلیل این است که خدا را فراموش کردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه