اخبار داغ

نماینده مجلس زنجان در مجلس:

حمله موشکی ایران به عین‌الاسد برای شکست اقتدار دشمن بود

حمله موشکی ایران به عین‌الاسد برای شکست اقتدار دشمن بود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا صرفاً برای شکست اقتدار دشمن بود، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران بنا به حمله کردن داشت در عرض یک ساعت می‌توانست تمام منافع و امکانات نظامی آمریکا در منطقه و اذنابش از جمله اسرائیل را نابود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آیه «فَاِنّ حِزبُ الله هُمُ الغالِبون» اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر قدرت خداوند لایزال بر تمام قدرت‌های استکباری، غالب و پیروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حمله موشکی به عین‌الاسد فقط برای نشان دادن اقتدار ایران بود، خاطرنشان کرد: البته اقتدار فقط رفتار نظامی صِرف نیست هر چند جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی نیز اقتدار و قدرت دارد.

,

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران با اقتدار تمام، آمریکا و اذنابش و منافعش را از منطقه برخواهد چید، تصریح کرد: جمهوری اسلامی، اقتدارش را برای کل دنیا نشان خواهد داد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهد کرد که اهل حمله و جنگ نظامی نیست و لزومی ندارد که اقتدارش را حتماً با زدن موشک نشان دهد اما اگر نیاز باشد چه با موشک و چه غیرموشک، رفتار مقتدرانه‌ای با دشمن خواهد کرد.

,

وی در پاسخ به اینکه عدم توانایی آمریکا در دادن پاسخ به حمله موشکی ایران، نشان از چیست، اظهار داشت: بیشتر از عدم توانایی آمریکا در جواب دادن، شهادت حاج قاسم سلیمانی، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

,

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به این معنا بود که آمریکا به قدری مستاصل شده که نمی‌تواند با ایران مقابله کند و در نهایت، سخیف‌ترین و حقیرترین رفتار را انجام داد یعنی میهمان را در منزل میزبان و با وحشیانه‌ترین حالت ممکن، مورد اصابت قرار داد و شهید کرد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید کردن حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند، برکت خون مطهر شهدا و نفس امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به قدری اقتدارش را به طور کامل در منطقه به نمایش گذاشته که دشمن را تا سوریه و لبنان مورد فشار قرارداده است.

,

وی با اشاره به عدم توانیی و قدرت دشمن خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل اینکه هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد در نهایت، دست به اقدام تروریستی می‌زند و در منزل میزبانی که حاج قاسم میهمان آن‌ها بود، وی را به شهادت می‌رساند.

,

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه به شهادت رساندن شهید سلیمانی نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: بعد از آن چه با موشک و چه بدون موشک رفتارکنیم، بحث جدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه