اخبار داغ

کارشناس سیاسی تاکید کرد؛

بمباران عین الاسد مهر تائیدی بر قدرت منطقه ای ایران بود

بمباران عین الاسد مهر تائیدی بر قدرت منطقه ای ایران بود
کارشناس مسائل سیاسی در لردگان گفت: حمله به پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا بزرگترین اتفاق در تاریخ معاصر و شاید مهمترین رخداد قرن شمسی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عسکری ارمندی کارشناس مسائل سیاسی در لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بمباران موشکی پایگاه مزدوران آمریکایی مهر تائیدی بر قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بود زیرا تا قبل از آن بسیاری از تحلیلگران نظامی-امنیتی دنیا توان موشکی ایران را این چنین دقیق و قدرتمند نمی دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: هدف قرار دادن پایگاه وابسته به آمریکا پس از جنگ جهانی دوم تاکنون غیرممکن بود زیرا این مسئله عملاً جنگ علیه منافع آمریکا محسوب می‌شد ولی شجاعت ایران هژمونی آمریکا را به نابودی کشاند.

عسکری تصریح کرد: حمله به پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا بزرگترین اتفاق در تاریخ معاصر و شاید مهمترین رخداد قرن شمسی باشد زیرا طرف مقابل کشوری است که داعیه ابرقدرتی در دنیا را دارد و حتی قدرت‌های جهانی همچون روسیه و چین هم شهامت چنین اقدامی را نداشته‌اند اما جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سپهبد شهید سلیمانی به دنیا نشان داد که توانایی هر کاری را دارد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: این حرکت به موقع مهر تائیدی بود بر قدرت منطقه‌ای ایران در شرایطی که حدود چهار دهه اخیر در سخت‌ترین تحریم های تاریخ قرار دارد و شاید پیامی روشن باشد برای غربی ها که در مباحث نظامی جمهوری اسلامی حرف های زیادی برای گفتن دارد و البته وقتی پای امنیت کشور در میان باشد با کسی تعارف ندارد که این نشان دهنده تحولی بزرگ در ادبیات سیاسی ایران در منطقه بود.

عسکری ارمندی اظهار داشت: بعد از موشک باران عین الاسد تمام معادلات منطقه ای و جهانی غرب دچار دگرگونی شد زیرا پس از جنگ تحمیلی این اولین بار بود که ایران بصورت میدانی آمادگی نظامی به خصوص توان شگفت انگیز موشکی خود را به رخ دنیا کشید اگر چه همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند این انتقام خون پاک سردار دلها نبود بلکه یک تلنگر یا سیلی کوچک بود و قطعا مسئله انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمانش در جای دیگر و اینبار سهمگین تر برای آمریکا و متحدینش خواهد بود.

وی با اشاره به چگونگی و سطح انتقام از آمریکایی‌ها افزود: در شرایط فعلی آمریکا پس از انتخابات وارد یک بحران امنیتی به تمام معنا شده است و همان‌گونه که اطلاع دارید در چند روز اخیر درگیری ها تا سر حد حمله به کنگره آمریکا افزایش پیدا کرده و البته مسئله انتقام زمان و مکان خود را می طلبد ولی در حالت کلی آمریکایی ها حتی از خود ما بهتر می دانند که هر گونه حرکتی بر علیه ایران، موجب نابودی کلیه منافع آمریکا در منطقه خواهد شد که اخراج نظامی از غرب آسیا تنها یک طرف قضیه خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: بمباران عین الاسد نقطه عطف قدرت و جایگاه ایران در جهان شده است زیرا آمریکا پس از جنگ جهانی دوم تا کنون برای نخستین بار است که چنین به چالش کشیده می شود و این نشان دهنده ظهور یک قدرت جدید در منطقه و حتی جهان است و قطعا با کمرنگ شدن تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصادی تاریخ ایران روزهای درخشانی را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه