اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی، نظامی:

از کارانداختن پدافند الکترونیکی آمریکا، مهمتر از موشکباران عین الاسد بود

از کارانداختن پدافند الکترونیکی آمریکا، مهمتر از موشکباران عین الاسد بود
محمود قاسمی با اشاره به عملیات غرور آفرین عین الاسد گفت: ایران به جبهه مقاومت نشان داد که می توان با قلدرهای بین المللی در افتاد و بعد از جنگ جهانی دوم، ایران اولین کشوری بود که به مواضع آمریکا حمله مستقیم کرد و آمریکا جرات پاسخگویی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، محمود قاسمی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، نظامی گفت: در کنار سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سالگرد شکستن شاخ شیطان را داریم که بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در عراق را موشک باران کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مهمتر از شلیک موشک ها در واقع خنثی کردن سیستم رهگیری موشکی و پدافند الکترونیکی امریکا بود.

,

قاسمی تاکید کرد: امریکا جزو کشورهای پیشرفته دنیاست که در هوافضا و ناسا حرفی برای گفتن دارد اما ایران توانست سیستم رهگیری آن را مختل کند.

,

کارشناس سیاسی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم ایران اولین کشوری بود که به امریکا اعلام کرد می زنم و انجام داد چرا که تا بحال قدرتهای بزرگی چون روسیه و چین هم چنین کاری نکرده اند.

,

قاسمی تاکید کرد: عملیات غرورآفرین عین الاسد به معنای پایان یافتن انتقام از آمران و قاتلان حاج قاسم سلیمانی نیست و به فرموده حضرت آقا علاوه بر انتقام راهبردی یعنی اخراج آمریکا از منطقه عاملان و آمران شهادت‌حاج‌قاسم‌سلیمانی هم قصاص خواهند شد.

,

این کارشناس سیاسی گفت: امروز مبارزان لبنانی و یمنی به این باور رسیدند که در برابر قلدرهای جهان ایستاد و در غزه اخیرا نمایشگاه موشک و پهباد گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه