اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان ایران و اسلام بود/ پرچم مبارزه با استکبار بر زمین نخواهد افتاد

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان ایران و اسلام بود/ پرچم مبارزه با استکبار بر زمین نخواهد افتاد
سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سردار سلیمانی بزرگ مردی بود که به مدت ۴۰سال علم دفاع از این انقلاب چه در روزهای جنگ و چه بعد از جنگ را در دفاع از اسلام انقلاب و رهبری بر عهده داشت و همواره یار مظلومان و خاری در چشم دشمنان این انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور دبیر تشخیص مصلحت نظام در سنندج برگزار شد اظهار داشت: سردار سلیمانی بزرگ مردی بود که به مدت ۴۰سال علم دفاع از این انقلاب چه در روزهای جنگ و چه بعد از جنگ را در دفاع از اسلام انقلاب و رهبری بر عهده داشت و همواره یار مظلومان و خاری در چشم دشمنان این انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

سردار حسینی افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش را به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

,

وی امنیت را بزرگترین دستاورد شهید سلیمانی و عامل محبوبیت او دانست و افزود: او این امنیت را برای حفاظت از دو امانت مهم الهی یعنی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به ارمغان آورد.

,

وی اذعان کرد: امریکا خواست از شکستش در عراق و منطقه انتقام بگیرند و گرچه ایشان مظلومانه ترور شد اما شخصیت فراملی ایشان امروز به الگویی جهانی تبدیل شده است و حتی برخی‌ها در آمریکا هم از ایشان به عنوان بزرگ‌مرد و مجاهد یاد می‌کنند.

,

سردار حسینی اذعان کرد: امروز ما وظیفه داریم از نظام و رهبری دفاع کنیم دفاع از نظام همچنان که شهید سلیمانی و یار وفادارش شهید ابومهدی المهندس به آن عمل کردند باید از نظام دفاع کنیم.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت:دشمن ددمنش باید بداند که در خیال واهی به سر میبرد و بداند که پرچم مقاومت و مبارزه را بر زمین نخواهیم گذاشت و تا آخرین نفس راه حاج قاسم ها را ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم دادخون سردار محبوب دلها و همرزمان وهمراهانش پایمال شود. 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان داشت: به برکت خون این شهید در کل کشور و به طبع آن در کردستان طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد که این حرکت به برکت خون شهید سلیمانی کاهش مبتلایان را رقم زد.

,

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: این طرح به صورت محله‌محور برگزار می‌شود و توانسته نقش مهمی در کنترل کرونا ویروس داشته باشد.

,

سردار حسینی با اشاره به اینکه قبل از اجرایی این طرح در آذر ماه تمامی شهرستانهای استان در شرایط قرمز بودند اضافه کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی 73 درصد مرگ و میرهای ناشی از کرونا و 57 درصدی بستری‌شدگان در استان کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه