اخبار داغ

فرماندار نهاوند مطرح کرد؛

اگر اعتبارات جذب نشود، برگشت می خورد/ضرورت حمایت‌های مالی برای اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

اگر اعتبارات جذب نشود، برگشت می خورد/ضرورت حمایت‌های مالی برای اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
مراد ناصری گفت: اگر در جذب اعتبارات جدیت به خرج ندهیم برگشت خورده و باعث نارضایتی مردم می شود، زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح های شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: تسریع در پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد و تا پایان بهمن تمامی تعهدات صفر شود.

,

وی اظهار داشت: بهزیستی و کمیته امداد نیز تسریع در امور و پرونده‌ها در ادارات مذکور را در دستور کار خود قرار دهند و پرونده‌ها را به بانکه ها ارجاع داده تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را به متقاضیان پرداخت کنند.

,

ناصری افزود: اجازه تعطیلی اشتغال را در شرایط کرونا ندادیم و در شرایط فعلی اقتصادی و محدودیت های کرونایی، توانستیم سهمیه اشتغال شهرستان را محقق کنیم.

,

وی گفت: اگر در جذب اعتبارات جدیت به خرج ندهیم بازگشت خورده و باعث نارضایتی مردم می شود، زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان ضروری است.

,

فرماندار نهاوند افزود: در تمامی امور، مردم در اولویت می‌باشند و در حال حاضر پیگیری امور کارگروه اشتغال نیز باید با جدیت دنبال شود.

,

وی همچنین از معرفی ۴۸۹ نفر به جهاد دانشگاهی برای طرح مشاغل خانگی با همکاری امور بانوان فرمانداری خبر داد.

,

فرماندار نهاوند اظهار داشت: تعهدی که سهم آمار اشتغال شهرستان نهاوند در سامانه رصد داشته ایم بیش از ۹۵ درصد محقق شده که از تلاش دستگاه ها در این زمینه سپاسگزارم.

,

مراد ناصری در ادامه گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون به جدیت دنبال شود تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را به متقاضیان پرداخت کنند.

,

فرماندار نهاوند در این جلسه عنوان کرد: کارگروه اشتغال شهرستان هر ۱۵ روز یکبار و بدون هیچ بهانه ای باید برگزار شود .

,

وی ادامه داد: برگشت خوردن تسهیلات تبصره ماده ۱۶ به استان، باعث سرشکستگی کارگروه اشتغال شهرستان است.

,

ناصری افزود: اعضای کارگروه اشتغال سامانه رصد را چک کنند و کارهای محوله را انجام دهید و مدیران بانک ها تا کنون همکاریهای لازم را انجام داده و از این بعد هم همکاری های لازم را انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه تسهیلات ماده ۱۶ تا پایان بهمن ماه سال جاری زمان دارد، گفت: اعتبارات جهاد دانشگاهی را مسئول امور بانون فرمانداری شهرستان، پیگیری کنند تا سهم شهرستان را از استان بگیریم.

,

بیکاری و اشتغال جوانان دغدغه خانواده های نهاوندی است

, بیکاری و اشتغال جوانان دغدغه خانواده های نهاوندی است, بیکاری و اشتغال جوانان دغدغه خانواده های نهاوندی است,

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز در این جلسه گفت: بنده در کنار مسئولان شهرستان با تمام نیز تمام توان و تلاشم در کنار برنامه‌های عمرانی و پروژه‌ها تسریع در امور اشتغال جوانان شهرستان خواهم بود.

,

وی اظهار داشت: در راستای اهمیت جایگاه جوانان و اشتغال آنان، پیگیری اعتبارات ملی را در دستور کار دارم که به زودی شاهد حصول نتیجه جلسات تهران در شهرستان خواهیم بود‌.

,

وی گفت: یک از دغدغه های مهم مردم شهرستان بیکاری جوانان و اشتغال آنها است که در جهت اشتغال جوانان قدمهایی خوبی برداشته ایم.

,

وی افزود: به عنوان خدمت گذار مردم معتقدم که اشتغال جوانان یکی از کارهای اساسی است که کارهای خوبی در این زمینه در حال انجام است.

,

نماینده نهاوند در مجلس افزود: شما مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تلاش کنید موانع اشتغال جوانان برداشته شود و اگر نهاوند توسعه یافته می خواهید باید همه مردم همراهی و همکاری کنند.

,

وی ادامه داد: پیگیر استفاده از معادن و منابع شهرستان هستیم و اگر نظارت بر روی تسهیلات ارائه داده شده باشد منجر به اشتغال جوانان خواهد شد.

,

شهبازی در پایان گفت: دست بوس سرمایه گذارانی هستیم که برای جوانان ایجاد اشتغال می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه