اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

عین‌الاسد نشان داد،سپاه از خطای تجاوزگران به‌آسانی عبور نمی‌کند

عین‌الاسد نشان داد،سپاه از خطای تجاوزگران به‌آسانی عبور نمی‌کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن باید بداند شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات سنگین موشکی به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی امریکا قدرتمندانه نشان داد که از کنار هیچ تجاوزگری به‌آسانی عبور نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهرانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ پیرامون حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسعد اظهار کرد: بامداد هجدهم دی‌ماه ۹۸ بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق آماج حملات سنگین موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: این اقدام ایران که پس از تهدید‌های دونالد ترامپ علیه کشور صورت گرفت علاوه بر اثبات اراده ایران درتقابل با آمریکا، نویدبخش فصل نوینی در تحولات منطقه و جهان بود که در آن آمریکا آن هیمنه و سلطه پیشین را نخواهد داشت.
 
شهرانی ادامه داد: این پایگاه، همان محلی است که پهپادهای ترورکننده سردار سلیمانی از آن حرکت کردند و اقدام شجاعانه حمله موشکی به آن می‌تواند عامل اصلی خروج آمریکا از منطقه باشد.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در پی این حمله موشکی، خسارتی سنگین به آمریکا وارد شد که بر آن سرپوش می‌گذارند، اما دنیا شاهد است که پس از این عملیات، ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با سخنان لرزان، به خروج از عراق و مذاکره روی آورد.

وی افزود: دشمن باید بداند شرایط امروز ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و ایران با این حمله قدرتمندانه نشان داد که از کنار هیچ تجاوزگری به‌آسانی عبور نخواهد کرد.
 
شهرانی با اشاره به اینکه آمریکا در حوادث اخیر سیلی‌های زیادی را از انقلاب و نظام اسلامی ما خورد، گفت: زمانی که انقلاب اسلامی ما پیروز شد آمریکا نخستین سیلی را با خروج خود از منطقه و شکل‌گیری انقلاب احساس کرد، دومین سیلی گرفتن لانه جاسوسی آمریکا و سومین مورد نیز هدف قرار گرفتن مهم‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه یعنی عین الاسد بود.

کارشناس مسائل سیاسی اقدام سپاه در هدف قرار دادن عین الاسد را موجب افتخار و عزت برای ایران اسلامی توصیف کرد و با اشاره به ابراز قدردانی ملت ایران از این اقدام سپاه تأکید کرد: جالب اینجاست که دولت دروغ‌گوی آمریکا همچون همیشه اعلام کرد که این حادثه هیچ کشته‌ای در برنداشته است اما طولی نکشید که گزافه‌های آن‌ها بر جهانیان مشخص شد.

وی در پایان از افرادی که به دنبال القا این موضوع به جامعه هستند که مذاکره با آمریکا راه برون‌رفت از مشکلات است گفت: برطرف کردن مشکلات به توکل به خدا و مقاومت نیاز دارد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه