اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

هدف قرار دادن عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست

هدف قرار دادن عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مهمترین دستاورد هدف قرار دادن عین الاسد، هیمنه آمریکا را شکست و اقتدار آمریکایی ها را زیر سوال برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالنبی منانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد اظهار کرد: برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم بود که یک پایگاه نظامی آمریکایی مورد هدف جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و این در حالی بود که آمریکایی ها ادعای ابرقدرتی و ایجاد کننده نظام جهانی را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مهمترین دستاورد این هدف قرار دادن، هیمنه آمریکا را شکست و اقتدار آمریکایی ها را زیر سوال برد؛ این حمله صرف نظر از اینکه چه خسارت هایی ایجاد کرد به قدری برای آن ها سنگین و قابل تأمل بود که جرات هیچ واکنشی را نداشتند.
,
 
,
وی افزود: ما یک سیاست رسمی اعلام شده داریم که از هر جایی که مورد هدف و تجاوز قرار بگیریم از همان نقطه مقابله می کنیم و کاری به دوست و دشمن بودن کشوری که این تجاوز را میزبانی می کند، نداریم.
,
 
,
منانی با توضیح اینکه حمله به پایگاه نظامی عین الاسد اقتدار ایران را به جهان نشان داد، ادامه داد: اگر کشور دوست و همپیمان هم باشد اما از آن کشور مورد تهاجم بگیریم، واکنش و پاسخ ما صریح است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: شعارهایی که آمریکایی ها می دهند و ناوهای خود را جا به جا می کنند برای ما موضوعیت ندارد و سیاست دفاعی ما خدشه ناپذیر است و آمادگی ما به موقع است.
,
 
,
این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه اگر آمریکایی ها یک فرمانده ما را ترور ناجوان مردانه کردند ما هیمنه، قدرت پوشالی و اقتدار آن ها را مورد هدف قرار می دهیم، اضافه کرد: کشورهای منطقه فکر نکنند که می توانند پشت سر استکبار پناه بگیرند و نظر سوی به کشور ما داشته باشند.
,
 
,
وی تأکید کرد: پایگاه، تجهیزات و نیروهای آمریکا برای ما سیبل و فرصت است، دستگیری نیروهای دریایی آمریکایی، توقیف کشتی انگلیس و هدف قرار دادن پهباد آمریکایی از جمله واکنش های صریح و سریع ما است.
,
 
,
منانی در پایان گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران اولویت و خط قرمز ما است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه