اخبار داغ

نماینده حوزه مینودشت استان گلستان:

خروج امریکایی ها از خاورمیانه سخت ترین انتقام از اشغالگران است/ انتقام اصلی در راه است

خروج امریکایی ها از خاورمیانه سخت ترین انتقام از اشغالگران است/ انتقام اصلی در راه است
اریان پور گفت: خروج نیروهای امریکایی از منطقه و به دنبال آن خنثی شدن برنامه ها و توطئه های انها، سخت ترین و بزرگترین انتقام از این کشور اشغالگر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا اریان پور، نماینده حوزه مینودشت استان گلستان در گفتگو با گلستان ما، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین چهلمین روز از شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که در گذشته نیز ثابت کرده است؛ دشمنان خود را در زمانی مناسب که به فکر آنها هم خطور نمی کند؛ سرکوب خواهد کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: حمله موشکی و غافلگیرانه ایران به مهمترین پایگاه امریکایی ها در عراق، نشانگر این است که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارزشها ، نیروها و مردم خود، وسعت انتقام خود را تنها به خاک خود محدود نمی کند و دشمنان خود را کیلومترها دورتر از خاک خود غافلگیر و نابود می کند.

,

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با بیان اینکه عملیات یاد شده یک سیلی کوچک و در عین حال نماد توانمندی جمهوری اسلامی در ایجاد بازدارندگی بود؛ یاداور شد: انتقام ترور سردار سلیمانی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ارشد نیروهای مسلح و سپاه پاسداران صرفا با حمله به پایگاه عین الاسد، خاتمه نیافته و راهبردهای مختلف و متعدد دیگری  در این خصوص وجود دارد که انتقام سخت افزاری بخشی از آن بود، که بواسطه آن قدرتهای پوشالی جهان رسوا شدند.

,

اریان پور ادامه داد: راهبرد دیگری که باید به لحاظ دیپلماتیک و نظامی مد نظر قرار گیرد و تا تحقق نهایی دنبال شود و می توان آن را به عنوان انتقام سخت توصیف کرد؛ خروج  کامل نیروهای امریکایی از منطقه است که به واسطه آن بسیاری از برنامه ها و توطئه های انها خنثی خواهد شد.

,

نماینده شرق گلستان گفت: همانطور که متذکر شدم؛ خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه سخت ترین انتقام و در راستای تحقق اهداف سردار دلها، محسوب می شود؛ علاوه بر آن مهمترین خواسته ملت ایران قصاص آمران و عوامل ترور سردار سلیمانی می باشد که اولین گام آن تحت تعقیب قرار دادن ترامپ از طریق پلیس اینترپل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه