اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه کشور:

جمهوری اسلامی ایران استخوانهای پوک امریکا را درهم شکست/ انتقام از امریکا ادامه دارد

جمهوری اسلامی ایران استخوانهای پوک امریکا را درهم شکست/ انتقام از امریکا ادامه دارد
مسعود بصیری گفت: امریکایی ها علی رغم همه شاخ و شونه کشیدن ها و جنجال های رسانه ای، یک هیکل تنومند با استخوان های پوک هستند که وقتی پایگاه انها مورد هدف قرار گرفت؛ تا مدت ها امار جان باختگان و خسارات وارده را اعلام نکردند تا با پنهان کردن واقعیت ها، هیمنه توخالی انها برای جهانیان اشکار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسعود بصیری، مسئول بسیج رسانه کشور در گفتگو با گلستان ما، اظهار داشت: در هفتاد سال گذشته مورد یافت نمی شود که کشوری به منافع امریکا بصورت مستقیم و غیر مستقیم حمله کند و امریکایی ها با کشتن هزاران نفر از ان کشور، جواب آن را ندهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
وی افزود: با این تفاسیر جمهوری اسلامی ایران پایگاه عین الاسد امریکا را در کشور عراق هدف موشک های خود قرار داد؛ اما امریکا جرات پاسخ به ایران را نداشت.
,
 
,
بصیری تاکید کرد: امریکایی ها علی رغم همه شاخ و شونه کشیدن ها و جنجال های رسانه ای، یک هیکل تنومند با استخوان های پوک هستند که وقتی پایگاه انها مورد هدف قرار گرفت؛ تا مدت ها امار جان باختگان و خسارات وارده را اعلام نکردند تا با پنهان کردن واقعیت ها، هیمنه توخالی انها برای جهانیان اشکار نشود.
,
 
,
مسئول بسیج رسانه کشور تصریح کرد: همانطور که فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نیز اظهار داشتند؛ جمهوری اسلامی ایران در امادگی کامل قرار دارد و در صورت کوچکترین اشتباه دشمنان، در زمان و مکان مقتضی، پاسخ کوبنده می دهد.
,
 
,
وی گفت: ما از خرداد سال ۴۲، در بهمن سال ۵۷، در جنگ تحمیلی که خیلی از کشورها درصدد ضربه زدن به ایران بودند، در حال انتقام گرفتن از امریکا و همپیمانان آن هستیم و تا روزی که اقدامات امریکا بر علیه این نظام و انقلاب ادامه داشته باشد؛ انتقام ما نیز ادامه خواهد داشت.
,
 
,
بصیری با بیان اینکه انتقام ما منوط به اتفاقات مقطعی نیست؛ گفت: مقامات جمهوری اسلامی ایران قطعا تدابیری که در زمان و مکان خودش پاسخ قاطعانه به امریکایی ها بدهند را در نظر دارند و مسلما انتقام از امریکایی ها ادامه خواهد داشت.
,
 
,
مسئول بسیج رسانه کشور اظهار داشت: آمریکایی ها بدانند که مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران مثل برخی از سران کشورهای منطقه در مقابل انها سر تعظیم فرود نمی آورند و ایرانکشوری نیست که امریکا در آن پایگاه نظامی مستقر کند و در مقابل تعرض سربازان امریکایی به مردم خود، سکوت کند.
,
 
,
بصیری در پایان تاکید کرد: ایران، مرد، شرف، منابع خود را در اختیار امریکایی ها قرار نخواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه