اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان؛

آمریکایی ها بعد از شهادت حاج قاسم روز خوشی ندارند/سیلی های محکم تری در راه است

آمریکایی ها بعد از شهادت حاج قاسم روز خوشی ندارند/سیلی های محکم تری در راه است
صادقی گفت: بعد از شهادت حاج قاسم پشت سر هم امریکایی ها دارد چپ و راست میشوند و سیلی های محکمی میخورند و توان پاسخگویی هم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ عبدالله صادقی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: سال گذشته در چنین ایامی به صورت هم زمان ٢ یوم الله در کشور ما اتفاق افتاد و باید برای همیشه این یوم الله ها گرامی داشته بشود یکی از یوم الله ها شهادت و تشیع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که تبدیل به مکتب شد و دیگری پس از خاکسپاری این شهید بود که موشک باران پایگاه عین الاسد در خاک عراق انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: یکی از پایگاه های مهم نظامی امریکا در منطقه برای اولین بار توسط ایران موشک باران شد و امریکایی که ادعا داشت ۵٢ نقطه ی ایران را می زند جرات نکرد حتی یک نقطه را پاسخ دهد.

,

صادقی ادامه داد: البته ما قبل از آن هم اینکار را انجام داده بودیم ما پهپاد گِلو بال امریکا را زدیم و امریکا جرات هیچ عکس العملی را نداشت چرا؟ چون میدانست که اگر یکی بزنند ١٠ تا خواهند خورد و زمان بزن و در رو تمام شده، آمریکا به زور وارد منطقه و بلاد اسلامی شده است و مجلس امریکا تصویب کرده که امریکایی ها باید خارج شوند و طبیعتا جرات جسارت اضافی را نخواهند داشت.

,

وی اضافه کرد: به فرموده ی مقام معظم رهبری فعلا ما در عملیات عین الاسد سیلی کوچکی را زدیم و انتقام از قاتلین حاج قاسم ادامه دارد و دیدیم که سردار قاآنی در مجلس اعلام کردند از این به بعد قاتلین شهید سلیمانی باید مثل سلمان رشدی، یعنی مثل سوراخ موش زندگی کنند چون در این چند وقت پشت سر هم دارند سیلی های محکم میخورند ناو امریکا در کشور خودش منفجر شد یک سیاه پوست در امریکا کشته شد و باعث راهپیمایی ها و تظاهرات میلیونی در امریکا، مردم امریکا انجام بدهند ونتیجه اش این بود که مردم امریکا دیگر به ترامپ اعتماد نکنند و به آن رای ندهند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان گفت: در این چند وقت جبهه ی مقاومت قدرتش دو چندان شده و شاید شنیده باشید که در مرز تمدن اروپا حزب الله فرانسه هم رونمایی شد تا به حال فکر میکردند که فقط در کشور های اسلامی جبهه ی مقاومت تاسیس کردیم  اما در اروپا هم این اتفاق دارد می افتد و امریکایی ها دلنگران این هستند که حزب الله واشنگتن و لندن سر بلند کند.

,

صادقی تصریح کرد: پرچم امریکا به اتش کشیده میشود و در این چند وقت حمله ی هکر ها به وزارت خزانه داری امریکا و هم وزارت دادگستری امریکا که خودشان میگویند چندین ماه است این اتفاق می افتد و حالا دارند صدایش را در می آورند و عنوان میکنند که مثلا کار روسیه است یا کار هر کس دیگری هست حالا ما کار نداریم کار چه کسی است مهم این است که بعد از شهادت حاج قاسم پشت سر هم امریکایی ها دارد چپ و راست میشوند و سیلی های محکمی میخورند و توان پاسخگویی هم ندارند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز هم همه با خبر شدیم که شورشی که به کنگره ی امریکا و کاخ سفید شد حالا طرفداران ترامپ اند یا هر کس دیگری ما کاری نداریم مهم این است که حضرت اقا روز میلاد پیامبر اعظم گفتند که امریکا در حال منحدم شدن است حالا ممکن است یکی از اینها بیاد امریکا زودتر منحدم بشه یکی بیاد دیرتر امریکا را منحدم کند ولی امریکا رو به افول و فروپاشی است و ان شاالله سیلی های پیاپی و محکم تر رو تا فروپاشی و انحدام رژیم تروریستی  شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه